پرسپولیس نیوز : محمدحسین نژادفلاح مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. 

پس از بازداشت حمیدرضا سیاسی و نبود مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس «منتقمی» به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان در مدتی کوتاه امور باشگاه را به دست گرفت، پس از آن «علی اکبر طاهری» نایب رییس هیات مدیره، مدیریت امور اداری باشگاه را بر عهده گرفت اما در تازه‌ترین اتفاق، جلسه‌ای برگزار شده و طی آن بر حضور محمدحسین نژاد فلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس توافق شده است و به زودی وی اداره‌ی امور باشگاه پرسپولیس را تا روشن شدن تکلیف واگذاری آن بر عهده می‌گیرد.

 

یکی از نزدیکان محمدحسین نژادفلاح اعلام کرد که وی در نشستی که امروز با وزیر ورزش و جوانان داشت، سرپرست باشگاه پرسپولیس را پذیرفت، هرچند هنوز حکم سرپرستی وی به صورت رسمی منتشر نشده است.

این در حالی است که 27 بهمن ماه سال جاری به عنوان زمان به مزایده گذاشتن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته شده است.

نژاد فلاح پیش از این به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مشغول به فعالیت بوده است.

 

این در حالی است که طی یکی دو روز گذشته گودرزی وزیر ورزش در سخنان خود از مدیریت ضعیف اداره کل ورزش استان تهران انتقاد کرده بود و مشخص نیست چطور این تغییر انجام شده است.

 

نژادفلاح پس از رحیمی، سیاسی، منتقمی و طاهری پنجمین مدیر فصل جاری پرسپولیس و هفتمین مدیر یک ساله گذشته پس از رویانیان و علی پروین است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)