خبرگزاری پرسپولیس : مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه برای مسئولیت یک ثانیه‌ای هم برنامه دارم، گفت: هیئت‌های ورزشی استان تهران مظلوم واقع شده‌اند.

محمدحسین نژادفلاح با بیان اینکه زمانی رتبه نخست تمامی رشته‌های ورزشی متعلق به استان تهران بود، اظهار داشت: من اطمینان می‌دهم با همگرایی که میان همکاران که نزدیک به یک هزار نفر هستند، ورزش تهران را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی ادامه داد: اگر در طول تاریخ نگاه کنید، تیم‌های استقلال و پرسپولیس همواره در صدرجدول قرار داشته‌اند و این روند در تمامی رشته‌ها به خصوص در فوتبال باید تداوم داشته باشد تا این تیم‌ها و ورزش استان تهران به جایگاه واقعی خودشان برسند.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه مهم‌تر از ورزش استان تهران جوانان هستند، خاطرنشان کرد: استان تهران از دانشجویان، نخبگان، هنرمندان و اقشار مختلف شکل گرفته‌ است که توجه به آنها توجه به تمامی جوانان کشور محسوب می‌شود و ما باور داریم که می‌شود با توجه جدی به امور جوانان به رفع دغدغه‌های آنها کمک شایانی کرد.

نژادفلاح در پاسخ به این سؤال که با توجه به عمر دولت دهم فکر می‌کنید تا چه اندازه برنامه‌های شما عملیاتی شوند؟ تصریح کرد: ببینید، به من یک روز هم مسئولیت بدهند با تمام توان کار می‌کنم و حتی برای یک دقیقه و یک ثانیه هم برنامه دارم. اما می‌پذیرم وقت کافی برای اجرای برنامه‌های دراز مدت ندارم.

وی افزود: باید برنامه‌های خود را در قالب یک ساله و به صورت فشرده تنظیم کنیم تا پروژه‌های نیمه تمام به سرانجام برسند، به خصوص پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی 70 درصدی داشته‌اند. توجه جدی به هیئت‌های ورزشی استان تهران از دیگر برنامه‌های ماست، چرا که این هیئت‌ها مظلوم واقع شده‌اند. این هیئت‌ها در سایه فدراسیون‌ها گم شده‌اند و باید توجه جدی به آنها شود.

نژادفلاح توجه به بخش خصوصی را از دغدغه‌های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دانست و اظهار داشت: تهران دیگر با ورزش دولتی اداره نخواهد شد. من از همین‌جا از صاحبان سرمایه و علاقمندان به سرمایه‌گذاری دعوت می‌کنم تا در بخش ورزش سرمایه‌گذاری کنند؛ درب اداره کل به روی همه باز است.

وی با بیان اینکه ورزش در حال حاضر صنعت محسوب می‌شود، عنوان کرد: صنعت ورزش می‌تواند درآمدزا هم باشد؛ ما به تنهایی نمی‌توانیم این راه را طی کنیم و دست نیاز و یاری به سوی همه اهل ورزش به خصوص پیشکسوتان در تمام رشته‌ها دراز می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم گوشه‌ای از کار را بگیرند تا آنچه که به عنوان آرزو داشتند، محقق شود.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارید؟ گفت: با توجه به اینکه سوابقی در این دو باشگاه داشتم، این دو باشگاه زمانی به جایگاه واقعی خود می‌رسند که سایه دولت از روی این باشگاه‌ها برداشته شود و این دو تیم کاملآ خصوصی شوند.

نژادفلاح ادامه داد: خصوصی شدن به این معنا نیست که باشگاه‌ها به افراد پولدار واگذار شوند، چراکه این سم است؛ این دو تیم باید در قالب سهام به هواداران واگذار شوند تا هوادار بتواند سهام‌دار باشند، چراکه مزیت این دو تیم در قالب هوادارانشان است.

وی عنوان کرد: در دنیا کسی را نمی‌بینید که به ورزش پول بدهد، همه از ورزش کسب درآمد می‌کنند، اما در کشور ما همه پول می‌دهند و تنها کسی که درآمد کسب می‌کند، بازیکن است، یعنی از حرفه‌ای شدن در ورزش، دریافتی بازیکنان مانده است.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران گفت: باید همه ارکان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از صفر تا صد حرفه‌ای شوند، نه فقط ارقام آن.

نژادفلاح با بیان اینکه خروجی حرفه‌ای شدن برای باشگاه‌ها درآمد به دنبال خواهد داشت، اضافه کرد: پول‌های کلانی که بازیکنان می‌گیرند چند درصد از درآمد باشگاه‌هاست؛ پرداخت به بازیکن هم قدم نخست حرفه‌ای شدن است، اما باید گام‌ها به گونه‌ای برداشته شود که به سمت خصوصی شدن پیش برویم.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران در خصوص مشکلات بودجه‌ای ورزش و جوانان استان تهران نیز گفت: من که به تنهایی نمی‌توانم این مشکلات را برطرف کنم؛ مجلس، وزیر ورزش، استاندار و سایر مسئولان باید در این زمینه حمایت کنند؛ من هم به عنوان خادم مردم پیگیری می‌کنم تا تهران را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

نژادفلاح با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای در زمینه استعدادیابی و پرورش قهرمانان ورزش در استان تهران داریم، اظهار داشت: در بحث استعدادیابی به طور جدی برنامه داریم؛ در تهران مربی، امکانات و زمینه‌های لازم برای این موضوع وجود دارد که در آینده این برنامه‌ها را بازگو خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)