در برنامه 90 به برخی ها ظلم شد

مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب اعضای هیئت مدیره برای اهداف بلند مدت بوده است.

 

محمدحسین نژاد فلاح در مورد برنامه 90 که شب گذشته پخش شد اظهار داشت: متاسفانه این برنامه حاشیه سازی کرد. پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگی هستند و باید حمایت شوند، اما در این برنامه موضع‌گیری اشخاص و درگیری‌های لفظی برای این دو تیم حاشیه درست کرد و حرف‌هایی مطرح شد که نگرانی‌های هواداران را چند برابر کرد.

وی ادامه داد: از صدا و سیما می‌خواهم که برنامه 90 به سمت تقویت فوتبال رفته و وفاق ملی ایجاد کند و در آن راهکارهای بهتری مطرح ‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هیئت مدیره باشگاه دو پیشکسوت مانند پنجعلی و پروین را دارد که متاسفانه روز گذشته کمتر از آنها نامبرده شد.

وی اظهار داشت: قطعاً چینش افراد در هیئت مدیره با هدف و استراتژی خاصی صورت گرفته است. آیا معاون رئیس جمهور که به بیشتر مسائل آگاه است و در پست حساس‌تری قرار دارد، بودن در هیئت مدیره پرسپولیس می‌تواند برایش مهم باشد؟ پس باید نتیجه بگیریم که آمدن وی تنها برای تقویت پرسپولیس بوده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: رویانیان هم کارنامه‌اش مشخص است و تا امروز در پست‌های مختلف عملکرد مناسبی داشته است.

این نماینده مجلس در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس گفت: چاره‌ای نبود و باید زودتر اعضا مشخص می‌شدند. این باشگاه پیش از این با یک سرپرست اداره می‌شد، اما حالا مدیرعامل و هیئت مدیره دارد و پیشکسوتان باشگاه هم در تصمیم‌گیری‌های آن سهیم هستند. در آینده سعی می‌کنیم از تمام ظرفیت پیشکسوتان در باشگاه استفاده کنیم.

نژادفلاح عنوان داشت: انتخاب این اعضا برای اهداف بلند مدت مانند واگذاری باشگاه به مردم صورت گرفته است و شاید الان مشکلی در مورد اعضای هیئت مدیره وجود داشته باشد، اما قطعاً در بلند مدت نتیجه خواهد داد.

وی گفت: درهای پرسپولیس به خصوص در بخش واگذاری باز است و آن وقت هواداران می‌توانند سهم بخرند و همانند تیم‌های بزرگ دنیا رای دهند و صاحب کرسی شوند. همه هزینه‌ها را دولت نمی‌تواند تقبل کند بلکه باید برنامه‌ریزی کلانی صورت گیرد.

نژاد فلاح در مورد اظهارات دهقان نماینده مجلس در برنامه 90 اظهار داشت: هرچیزی افراط و تفریطش بد است. به نظر من برخی حرف‌ها نباید در رسانه ملی مطرح می‌شد. دهقان یکی از همکاران خوب ما در مجلس است، اما نباید اینگونه صحبت می‌کرد. ناخواسته برخی افراد زیر سوال رفتند و به آنها ظلم شد.

وی افزود: به نظر من برنامه 90 در نظر سنجی خود باید استقلال و پرسپولیس را از یکدیگر جدا می‌کرد و منطقی‌تر عمل می‌کرد، اما فردوسی‌پور به نظرسنجی حهت داد. اگر او یک نظرسنجی می‌گذاشت که نظر مردم در مورد بازگشت پروین چیست، چه اتفاقی می‌افتاد؟ اگر استقلال و پرسپولیس از یکدیگر جدا می‌شدند، قطعاً نظرات متفاوت می‌شد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من برنامه 90 موثر است و ضعف و قوت‌ها را به خوبی نشان می‌دهد و به درد فوتبال می‌خورد، اما باید در برخی موارد بیشتر دقت کند.

وی در مورد احتمال استعفای خود از پرسپولیس عنوان کرد: استعفایی مطرح نیست. من هم مانند دیگر افراد اگر نتوانم کمک کنم و مفید باشم کنار می‌کشم، اما حالا که بر سر کار هستیم با قدرت برای پرسپولیس تلاش می‌کنیم و برنامه‌های بسیار خوبی برای باشگاه داریم که در آینده بیشتر از آنها خواهید شنید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)