پرسپولیس نیوز : محمد حسین نژاد فلاح با توجه به درخواست کادر فنی خبر از رایزنی با مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر برای حل مشکل چهار بازی خارج از خانه داخلی و آسیایی داد که ظرف چهارده روز انجام خواهد شد.

با توجه به برنامه اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سازمان لیگ برتر طی روزهای 12 ، 17 ، 21 ، 26 اسفند ماه به ترتیب در خانه تیمهای بنیادکار ،تراکتور سازی ، نفت مسجد سلیمان والنصر عربستان به میدان خواهد رفت . فشردگی این برنامه بیشتر از آن جهت برای سرخپوشان بغرنج شده است که سرخپوشان هر چهار دیدار را باید خارج از تهران انجام دهند و این مساله با توجه به بعد مسافت،شرایط متفاوت و در واقع ضد و نقیض آب و هوایی و ارتفاع و اینکه تیم در این مدت دائم السفر خواهد بود این نگرانی را نزد کادر فنی ایجاد کرده است که با این شرایط بین بازیها امکان ریکاوری مناسب هم از جهت فنی و هم از نظر بدنی وجود نداشته باشد و این مساله روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد.

حمید درخشان یکشنبه در فرودگاه ، هنگامیکه کاروان تیم آماده سفر به تاشکند می شد در جلسه ای که با محمد حسین نژاد فلاح داشت، در این ارتباط با وی گفتگو کرد.سرمربی پرسپولیس ، با اشاره به اینکه پرسپولیس در بازی با النصر عربستان،نماینده فوتبال ایران است و این بازی برای عموم مردم حائز اهمیت است ، اقداماتی برای به تعویق افتادن بازی با نفت مسجد سلیمان انجام شود.

محمد حسین نژاد فلاح نیز به سرمربی سرخپوشان قول داد در این ارتباط با مسوولان فدراسیون فوتبال،سازمان لیگ برتر و مسوولان باشگاه نفت مسجد سلیمان در این ارتباط رایزنی و گفتگو کند تا در صورت امکان،این مشکل حل شود و بین بازی تراکتورسازی با النصر فاصله ای مناسب بوجود آید.

وی در پایان به این نکته هم اشاره کرد که بی شک سازمان لیگ هم تلاش خود را معطوف به حمایت از نمایندگان ایران در جام قهرمانان آسیا کرده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)