پرسپولیس نیوز :  نژاد فلاح می‌گوید خبرهای منتشر شده مبنی بر خارج شدن پرسپولیس از لیگ برتر فقط در حد یک اعتراض بوده است. او این اظهار نظر رویانیان را منطقی ندانست.

مدیر کل تربیت بدنی ورزش استان تهران در پاسخ به این سوال که جریان خروج پرسپولیس از لیگ که توسط محمد رویانیان اعلام شده بود، به کجا رسید، گفت: این اظهارات رویانیان یک نوع اعتراض تلقی می‌شود و ما این مساله را باور نداریم. اگر چه ممکن است حرف‌هایی داشته باشیم، ولی نمی‌توان به خاطر اشتباه‌های داوری از لیگ کنار بکشیم. اظهار نظر رویانیان منطقی نیست و ما برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت در جام حذفی مبارزه می‌کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که بدهی 270 هزار دلاری وینگادا را چگونه پرداخت خواهید کرد؟ یادآور شد: به هر حال این بدهی است که ما باید به آن را بپردازیم.

در واکنش به این اظهار نظر، خبرنگاری که پرسید گویا رویانیان برای گرفتن ارز دولتی به رییس جمهور نامه زده است و با این وجود قولی برای تامین این ارز به وی داده نشده است، تصریح کرد: تاکنون چطور منابع مورد نیاز را تامین کردیم، از این پس هم به همان شکل قبلی این اعتبار را تهیه خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در رابطه با دلایل اختلافش با محمد رضا طالقانی بر سر رفتن رییس هیات کشتی پهلوانی تهران، خاطر نشان کرد: حق پیشنهاد روسای هیات‌ها با اداره کل استان است، اما پیشنهاد دهنده در این مورد فدراسیون زورخانه‌ای بود. آنها جای‌شان را با ما عوض کردند و گزینه مورد نظرشان را پیشنهاد دادند! طالقانی انسان خاصی است و به او ارادت داریم و کمک کردیم که به هدفش برسد.

وی در واکنش به این اظهار نظر که شنیده می‌شود شما در هیات‌های استان تهران اعمال نفوذ می‌کنید و گزینه‌های مورد نظرتان را که ورزشی نیستند را پیشنهاد می‌دهید، تصریح کرد: هفت – هشت ماه پیش انتخابات کشتی – پهلوانی تهران برگزار شد. ما باید حداقل مقاومت را می‌کردیم. فکر نمی‌کردیم طالقانی این موضوع را رسانه‌ای کند. او عجله کرد. در نهایت با تعاملی که صورت گرفت گزینه پیشنهادی طالقانی در هیات تهران منصوب شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران درباره ایجاد تغییر در هیات قایقرانی استان تهران نیز گفت: این هیات با سرپرست اداره می‌شد. دوران سرپرستی هم طولانی شده بود. ما باید به گزینه مشترکی می‌رسیدیم. سرپرست سابق، دبیر فدراسیون شد و سلمان خدادادی نیز که بیش از پنج دوره سابقه حضور در مجلس را دارد به عنوان رییس جدید هیات منصوب شد. خدادادی روابط خوبی با من و اسبقیان دارد و صاحب نفوذ است.

نژاد فلاح با بیان این که وضعیت مالی ما مطلوب نیست، اضافه کرد: وضعیت مالی ما در حدی است که فقط اموراتمان را بگذرانیم. سال 91 سال اقتصادی خوبی برای هیچ دستگاهی نبود. فقط برای گذراندن کارهای جاری مناسب بود. امیدوارم که سال آینده جبران شود. البته این امید هم هست که دولت و مجلس به خاطر بهبود وضعیت پرسنل که حداقل دریافتی را نداشتند در روزهای پایانی سال اعتباری را اختصاص دهد. ما بسیار شرمنده هستیم و امیدواریم که گشایشی صورت بگیرد تا حقوق پرسنل را بپردازیم.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی – ورزشی فجر در پایتخت گفت: در این جشنواره برترین‌ها انتخاب و معرفی شدند. کار عظیمی در تهران و شهرستان‌ها صورت گرفت که در حد المپیاد بود. خوشبختانه مسئولان استان و شهرستان‌ها هم همکاری خوبی داشتند تا بتوانیم این رویداد بزرگ را برگزار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)