خبرگزاری پرسپولیس : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بعید می‌دانم مشکل علی کریمی و مانوئل تصنعی حل شده باشد،‌ گذشت زمان آن را ثابت می کند.

محمدحسین نژادفلاح پس از تمرین عصر پنجشنبه تیم پرسپولیس در خصوص برگزاری جلسه حل اختلاف بین مانوئل ژوزه و علی کریمی ضمن بیان مطلب فوق گفت: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به من و علی پروین ماموریت داده بود تا ضمن حل اختلاف پیش آمده بین سرمربی و کاپیتان پرسپولیس مقدمات بازگشت علی کریمی را به تمرینات فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: در همین راستا علی پروین نیز این وظیفه را به من محول کرد و من نیز به نمایندگانی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس جلسات دیگری را نیز پیش از امروز با دوستان داشتم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیش از تمرین عصر امروز نیز ابتدا جلساتی را به طور جداگانه با علی کریمی و مانوئل ژوزه برگزار کردم که در نهایت این جلسات منجر به جلسه‌‌ای با حضور علی کریمی، مانوئل ژوزه و سایر اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس شد.

وی در خصوص نتیجه این جلسه گفت:‌ علی کریمی در پایان این جلسه قول داد که به حضور خود در تمرینات ادامه دهد و مانوئل ژوزه نیز قول داد از ظرفیت‌ و پتانسیل بازیکنی مانند علی کریمی استفاده کند.

محمدحسین نژادفلاح در پاسخ به این پرسش که "آیا این جلسه آشتی کنان به دلیل فشار رسانه‌ها و هواداران بوده یا مشکل بین علی کریمی و مانوئل ژوزه به طور قطعی حل شده است؟"، گفت: زمان نشان می‌دهد که مشکلات بین کریمی و مانوئل به طور واقعی حل شده یا این موضوع تصنعی بوده است اما من فکر می‌کنم این موضوع به طور واقعی اتفاق افتاده و من نیز به هیچ عنوان در کارهایی که تصنعی باشد شرکت نمی‌کنم.

وی در همین خصوص افزود: متاسفانه سوء تفاهم‌های بین ژوزه و کریمی پیش آمده بود که باید زودتر مدیریت و برطرف می‌شد که خوشبختانه این موضع تحقق پیدا کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که "آیا علی کریمی از مانوئل ژوزه در این جلسه عذرخواهی کرده یا نه؟"، گفت: چه فرقی می‌کند عذرخواهی کرده باشد یا نه؟! من لازم نمی‌بینم همه چیز از جمله بحث‌هایی که خانوادگی است را بیان کنم. مهم این است که این دو نفر یکدیگر را در آغوش گرفته و مشکلات خود را حل کردند.

نژادفلاح در پاسخ به این پرسش که "آیا امکان دارد که اختلاف آن دو نفر در آینده ادامه داشته و مانوئل ژوزه از کریمی پس از برطرف شدن مصدومیتش در ترکیب تیم استفاده نکند؟"، گفت:‌ ما به هیچ‌وجه قصد دخالت در مسائل فنی تیم را نداریم. حتی کریمی نیز گفته من وظیفه دارم در تمرینات حضور پیدا کنم و این نظر سرمربی است که از من استفاده کند یا خیر.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خاتمه تاکید کرد: ‌انتظار ما از علی کریمی به عنوان یک بازیکن بزرگ و حرفه‌ای این است که همواره خود را آماده نگه دارد و تشخیص استفاده از وی در ترکیب تیم با مانوئل ژوزه باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)