خبرگزاری پرسپولیس : مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران وعضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مشکل اساسی ورزش تهران را زیرسایه بودن آْن دانست.

محمد حسین نژادفلاح درخصوص پذیرش ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، گفت: به هرحال باید یک نفر این وظیفه دشوار را به گردن می گرفت و فکر می کنم به خوبی از مشکلات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آگاهی دارم.

وی ادامه داد: اصلی ترین مشکل اداره کل ورزش وجوانان استان تهران این است که همیشه درسایه وزارت خانه بوده و همین مساله باعث شده تا بسیاری از استان ها گوی سبقت را از ما بگیرند.

مدیرکل جدید ورزش وجوانان استان تهران، گفت: متاسفانه در تهران برنامه ریزی مدونی ندیده ام و فکر می کنم با داشتن برنامه می توان زیرساخت های ورزش استان تهران را بهبود بخشید.

عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا جلسات هیات مدیره این باشگاه برگزار می شود، تصریح کرد: جلسات هیات مدیره منظم برگزارمی شود و در این جلسات در خصوص مباحث مختلفی که به رشد باشگاه کمک می کند بحث و گفت و گو می کنیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما مشکل مالی ندارد و اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و کارکنان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان برای رساندن پرسپولیس به روز های خوب همدل هستند. در این راه سخت نیاز به همدلی و حمایت هواداران خوبمان داریم که مانند بازی با پیکان در کنار تیم محبوب خود باشند.

عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: با حمایت هواداران ما و بازیکنان هم با انگیزه تر خواهیم شد و اطمینان داشته باشید روز های خوش پرسپولیس در پیش رو است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)