پرسپولیس نیوز : باشگاه استقلال امروز فهرستی از ارقام قرارداد بازیکنان این تیم در فصل 94-93 منتشر کرده و یاد و خاطره اعداد مناظره های 88 را زنده کرد!

در این فهرست که به طرز معنی داری تلاش شده مجموع ارقام آن چیزی پایین تر از سقف بودجه 15 میلیاردی تعیین شده برای این باشگاه و سایر باشگاه های آسیا نرفته از کار دربیاید نکات غیرمنطقی متعددی دیده می شود که خواننده را هرچه بیشتر به تردید می اندازد.

 

برخی از این نکات جالب از این قرار است:

 

1- دریافتی آندرانیک تیموریان از بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی با یک بازیکن عراقی فراموش شده یعنی جاسم کرار کاملا برابر است ، هر دو یک میلیارد!

 

2- خبری از قراردادها و رقم های پرداختی به بازیکنان زیر 23 و زیر 21 سال در این لیست نبوده و گویا قرار است این دسته از بازیکنان رایگان برای استقلال بازی کنند.

 

3- مجموع هزینه قرارداد 18 بازیکن اصلی این تیم در فصل جاری به 14 میلیارد و 20 میلیون تومان می رسد. به عبارتی اگر قرار است استقلال قانون شکنی نکند باید هزینه تمام اعضای کادرفنی ، پزشکی ، تدارکات ، سفرهای داخلی و خارجی ، پرسنل باشگاه ، خورد و خوراک و… را تا پایان فصل 94-93 با 980 میلیون تومان پرداخت کند. این وقتی جالب تر است که بدانیم قرارداد امیرقلعه نویی در فصل گذشته به تنهایی با استقلال چیزی بیش از یک میلیارد تومان بوده!

 

4- هاشم بیک زاده که پیشنهاد 2 میلیاردی به ذوب آهن داده با نصف همین مبلغ در استقلال مانده. همچنین تیموریانی که فصل قبل به گفته خودش 2/5 میلیارد گرفته.

 

5- تفاوت بازیکن ملی پوش حاضر در جام جهانی با بازیکن تمام شده همچون پژمان نوری 250 میلیون تومان است!

 

6- چند روز پیش مسئولان سپاهان بیانیه دادند که خلعتبری 350 هزار دلار به عجمان داده تا به سپاهان برود و با این تیم قرارداد 1/2 میلیاردی امضا کند. امروز هم استقلال این لیست فکاهی را منتشر کرده. توهین به شعور مردم چرا این قدر راحت شده؟

 

7- در لیگی که احمد آل نعمه قرارداد یک و نیم میلیاردی می بندد آن کسی که می تواند امضای آندرانیک تیموریان را پای قرارداد یک میلیاردی ثبت کند نباید در فوتبال نگه داشت، باید مستقیم با پرواز چارتر فرستاد ژنو برای توافق با 1+5 !

 

 

امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام پرسپولیس نیوز مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)