با پایان قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بیست و دوم مشخص شد تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس در هفته اول به مصاف هم خواهند رفت.

جالب است بدانید قبل از مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر ، طبق هماهنگی های انجام شده قرار بود دو تیم در قالب بازی تدارکاتی در تهران به مصاف یکدیگر بروند.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان با مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن برای انجام این دیدار در روز شنبه ۸ مرداد ماه جاری به توافق رسیده بودند ولی با توجه به قرعه کشی لیگ برتر و تقابل دو تیم در هفته اول در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به احتمال زیاد این دیدار دوستانه لغو می شود.

* اولین میزبانی سرخ‌پوشان در هفته دوم مقابل فولاد خواهد بود. پرسپولیس در لیگ هجدهم نیز در هفته دوم مقابل فولاد قرار گرفت و موفق شد ۳-1 حریف را شکست دهد.

* پرسپولیس لیگ را در زمین حریف مقابل ذوب آهن در اصفهان شروع می کند. فصل قبل هم پرسپولیس هفته اول به اهواز رفت و فولاد را سه بر یک شکست داد.

* پرسپولیس هفته پنجم میزبان نفت آبادان خواهد بود و سپس باید در گرمای خوزستان به مسجدسلیمان برود تا برابر شاگردان مهاجری قرار بگیرد.

* هفته هشتم جدال دشوار پرسپولیس برابر سپاهان در نقش جهان برگزار خواهد شد در حالی که هفته قبل بازی حساس مقابل تراکتور را خواهد داشت.

* پرسپولیس تا هفته هشتم سه بار در ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت که یک بازی مقابل تراکتور را از حضور تماشاگران محروم است و دو بار مقابل هوادارانش بازی می کند.

* از هفته یازدهم تا سیزدهم، پرسپولیس سه هفته متوالی در تهران بازی خواهد کرد که حساس‌ترین بازی برابر استقلال خواهد بود.

* لیگ برتر برای پرسپولیس در قائمشهر به پایان می‌رسد و سرخ‌پوشان در صورت قهرمانی در هفته آخر، امکان برگزاری جشن در ورزشگاه خانگی را نخواهند داشت.

برنامه کامل پرسپولیس در لیگ بیست و دوم:

هفته ۱: ذوب آهن – پرسپولیس
هفته ۲: پرسپولیس – فولاد
هفته ۳: آلومینیوم – پرسپولیس
هفته ۴: پرسپولیس – نفت آبادان
هفته ۵: هوادار – پرسپولیس
هفته ۶: نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس
هفته ۷: پرسپولیس – تراکتور
هفته ۸: سپاهان – پرسپولیس
هفته ۹: پرسپولیس – مس رفسنجان
هفته ۱۰: ملوان – پرسپولیس
هفته ۱۱: پرسپولیس – مس کرمان
هفته ۱۲: استقلال – پرسپولیس
هفته ۱۳: پرسپولیس – پیکان
هفته ۱۴: گل گهر – پرسپولیس
هفته ۱۵: پرسپولیس – نساجی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)