مرجع خبری پرسپولیس:بازيكن ايراني تيم فوتبال اوساسونا گفت: احتمال ماندنم در اين تيم كم است. هر چند كه علاقه‌ام تداوم حضور در اوساسوناست

 

جواد نكونام درباره برخي اخبار كه حكايت از حضور او و مسعود شجاعي در تمرينات تيم جوانان اوساسونا دارد با لحني ناراحت كننده گفت: واقعا متاسفم كه چنين اخباري منتشر مي‌شود اخبار نادرستي كه در اسپانيا هم بازتاب منفي دارد. نمي‌دانم چنين اخباري از كجا منتشر مي‌شود من به دليل وضعيت نامشخصم براي مذاكره به كشور ديگري سفر كرده بودم. اين را مديران باشگاه هم مي‌دانستند اما به هر حال اوساسونا باشگاهي حرفه‌اي است و اين حق را دارد كه بپرسد چرا 4 روز ديرتر از سايرين در تمرينات حاضر شده‌ام.

 

وي افزود: اين احتمال وجود داشت كه من به اسپانيا بازنگردم. تا به حال موردي از بي‌انضباطي نداشته‌ام و تعجب مي‌كنم كه چرا رسانه‌ها اين‌قدر به اين مسائل مي‌پردازند. كدام خبرنگار ايراني به اينجا آمده و شرايط من را در اوساسونا از نزديك ديده است كه چنين اخباري را رسانه‌ها منتشر مي‌كنند.


 

 

 

 من و مسعود 4 روز ديرتر تمرينات‌مان را آغاز كرديم به همين خاطر مربي بدنساز تيم ماند تا ما را تمرين دهد و پس از 4 روز به همراه تيم اصلي تمرين خواهيم كرد. حقيقتا بايد بگويم فكر نمي‌كردم 4 روز تمرين به همراه مربي بدنساز به حاشيه‌اي به اين بزرگي تبديل شود.

ستاره‌ي ايراني اوساسونا درباره‌ي وضعيتش گفت: با وجود اينكه خيلي دوست دارم بمانم اما، احتمالش بسيار كم است. يك سال با اوساسونا قرارداد دارم اما براي ادامه همكاري بايد شرايط براي دو طرف آماده باشد. در چند روز آينده با مدير تيم جلسه خواهم داشت و هر تصميمي كه گرفته شود تابع آن خواهم بود.

نكونام در پاسخ به اين سوال كه آيا خبر ورشكسته‌ شدن اوساسونا صحت دارد يا خير؟ گفت: چطور مي‌شود يك تيم حاضر در رقابت‌هاي لاليگا ورشكسته شود و فدراسيون فوتبال اسپانيا به آن باشگاه اجازه حضور در لاليگا را بدهد. اين شدني نيست. اوساسونا تيمي است كه به لحاظ مالي در شرايط معمولي قرار دارد و شرايط مالي‌اش هم محدود است. به خاطر همين “كيتا” بازيكني كه بازي‌اش را در تيم‌هاي نوجوانان و جوانان اوساسونا آغاز كرده بود مجبور به حضور در المپيك مارسي شد. فوتبال حرفه‌اي همين است.

وي در پاسخ به اين سوال كه به غير از المپياكوس و گالاتاسراي از چه تيم‌هاي ديگري پيشنهاد داريد؟ گفت: همه اين‌ها را مدير برنامه‌هايم مي‌داند. من در حال حاضر بازيكن اوساسونا هستم و با اين تيم تمرين مي‌كنم. خيلي خوشحال مي‌شوم كه در اين تيم بمانم اما همان طور كه گفتم همه چيز به شرايط بستگي دارد. سال آينده من 30 ساله مي‌شوم و در فوتبال اروپا تيم‌هاي بزرگ كمتر بازيكن 30 سال به بالا را جذب مي‌كنند. به همين خاطر بايد اين را هم در نظر بگيرم كه اگر مي‌خواهم به تيم بزرگي بروم بايد امسال تكليفم را مشخص كنم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)