مرجع خبری پرسپولیس : هافبک ایرانی اوساسونا می گوید مصطفی دنیزلی پرسپولیس را از بحران خارج خواهد کرد.

 

جواد نکونام که تیمش در جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) با بارسلونا مواجه خواهد شد در خصوص بازگشت مصطفی دنیزلی به فوتبال ایران و پرسپولیس می گوید: با شناختی که از دنیزلی دارم مطمئن هستم همین پرسپولیس بحران زده در نیم فصل دوم یک مدعی خواهد بود.

 

نکونام که چند روز پیش از رسانه ها از حضور دنیزلی در پرسپولیس با خبر شد می گوید: من مدام با دنیزلی در تماس هستم و سال هاست با ایشان ارتباط خوبی دارم. فعلا در تهران هستم و با دنیزلی تماس خواهم گرفت تا با هم قرار ملاقات بگذاریم. دنیزلی در آخرین تماس تلفنی اش به من گفت به پرسپولیس بیا تا دوباره با هم باشیم.

 

نکونام در خصوص شایعاتی که در خصوص مبلغ قرارداد دنیزلی مطرح شده، گفت: برای یک آدم حرفه ای هم پول مهم است و هم عشق و علاقه به تیمی که در آن فعالیت می کند. اگر علاقه نباشد به انسان انرژی منفی منتقل می شود و انگیزه ها را از بین می برد اما دنیزلی ایران و پرسپولیس را دوست دارد و از حضور در جمع سرخپوشان خوشحال است. به نظرم برای مربی خوبی در سطح دنیزلی باید هزینه زیادی هم متحمل شد.

 

 

نکونام در پایان گفت: تمام روزهای کار کردن با دنیزلی برایم خاطره است. من هر روز چیز جدیدی از دنیزلی یاد می گرفتم و افتخار می کنم که شاگرد دنیزلی بودم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)