فارس: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیروزی مقابل ایران آرزوی چندین ساله لبنانی‌ها بود.

  •  

جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل لبنان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا در مورد اینکه لبنانی‌ها اعلام کردند که ایرانی‌ها بهانه می‌آورند که در بازی مرحله رفت مقدماتی جام جهانی شرایط زمین خوب نبوده است، گفت: ما بازی گذشته را که در مرحله مقدماتی جام جهانی بوده است، باختیم و فردا برای بازی‌های آسیایی به میدان می‌رویم. خوشحالیم که لبنان در گروه ما قرار گرفته و فرصت داریم 3 بازی دیگر برابر این تیم انجام دهیم. به گذشته فکر نمی‌کنیم و تمرکز ما روی مسابقه فردا است و با تمام قوا در میدان حاضر خواهیم شد.

وی افزود: در بازی رفت مرحله مقدماتی جام جهانی چند بازیکن مان را در اختیار نداشتیم و زمین نیز به هیچوجه کیفیت خوبی نداشت، آنها باید هم چنین مسئله‌ای را رد کنند چرا که برد مقابل ایران برای آنها خیلی با ارزش است و آرزوی چندین و چند ساله آنها بوده است. ما فردا بازی خوبی انجام می‌دهیم و می‌خواهیم پیروزی قاطعی کسب کنیم. آنها در مقدماتی جام جهانی نیز در آزادی برابر ما به میدان خواهند رفت و باید بدانند که کار مشکلی دارند. اگر آنها وقت تلف کنند، کاری نمی‌توانیم انجام دهیم اما سایر برنامه‌های‌شان را کنترل خواهیم کرد.

نکونام در مورد اینکه سرمربی و کاپیتان لبنان جنگ روانی را قبل از بازی با خبرنگاران آغاز کرده است و در زمین چطور با این مسئله کنار خواهند آمد، عنوان کرد: آنها در زمین و بیرون از میدان دنبال بر هم زدن تمرکز ما هستند. این کار از روی ضعف انجام می‌دهند و می‌خواهند با بر هم ریختن تمرکز ما مشکلات خود را پوشش دهند. ما تمرینات خوبی را برگزار کردیم و فقط به مردم ایران قول می‌دهم که با تمام توان مقابل لبنان بازی می‌کنیم تا با کسب پیروزی جواب آنها را در زمین بدهیم. لازم نیست به مسائلی که آنها بیان می‌کنند فکر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)