پرسپولیس نیوز :  پیشکسوت پرسپولیس گفت:تصور ما این بود که گل های بیشتری از پرسپولیس بخوریم.

نیما نکیسا   در پایان بازی تیم های پرسپولیس و ستارگان هنر اظهار داشت: امروز روبه روی تیم سابق و محبوبم قرار گرفتم. ما آنچنان که باید و شاید تمرین نداشتیم. اما وقتی قرار است یک کار خیر انجام شود ما بدون حرف و حدیث قبول می کنیم. دنبال نتیجه گرفتن نبودیم همین حضور امروزمان یک گل بزرگ بود.

وی در ادامه افزود: تصور ما این بود که گل های بیشتری از پرسپولیس بخوریم. برانکو در پرسپولیس تغییر و تحولات عجیب و غریبی به وجود آورده است. امیدوارم دشمنان دوست نما اجازه بدهند سال آینده این تیم با همین شرایط به کارش ادامه دهد. این آدم ها جنگ نرم به راه انداختند و می خواهند پرسپولیس را نابود کنند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره مشکلات این تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این مدت مشکلات و رفت و آمدهای زیادی داشت. از تغییر سرمربی بگیرید و مدیرعامل و حتی خود هادی نوروزی. در این میان نقش سه نفر بسیار تاثیرگذار بود. یکی خود مدیرعامل، سپس محمود خوردبین و برانکو ایوانکوویچ. فراموش نکنیم محسن بنگر هم خیلی خوب پرسپولیس را جمع و جور کرده است

نکیسا در پایان گفت: برخلاف زمان ما پرسپولیس حال حاضر خیلی آرام است و کارش را انجام می دهد. زمان ما منم منم بسیار زیاد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)