پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در پی نایب‌قهرمانی سرخپوشان در آسیا گفت: ما باید از باشگاه، برانکو و بازیکنان تشکر کنیم که تا اینجا برای تیم زحمت کشیدند.

نیما نکیسا در خصوص دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن که با نایب قهرمانی شاگردان برانکو به پایان رسید، اظهارداشت: بازیکنان پرسپولیس خیلی تلاش کردند، ولی وقتی شما بازیکن نداشته باشید، کاری نمی‌توانید انجام دهید.

وی افزود: پرسپولیس گلزن نداشت و ما باید از باشگاه، برانکو و بازیکنان تشکر کنیم که تا اینجا برای تیم زحمت کشیدند. خداراشکر که پرسپولیس باعث شد پس از ۴ دهه ورزشگاه آزادی از این شرایط بیرون بیاید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا حق پرسپولیس نایب قهرمانی بود یا خیر، تصریح کرد: به نظرم حق ما در همین حد بود، چون زیر ساخت‌های فوتبال ما مشکل دارد. باید مشخص شود مشکل از کجاست که تیم باید از نقل و انتقالات محروم باشد و نتواند بازیکن بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید از برانکو تشکر کنیم که این فرهنگ را روی سکو‌های ما آورد که هواداران اینگونه تیم را پس از بازی تشویق کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)