دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال گفت:  نمی دانم پیمان قاسم خانی، نویسنده این سریال چطور به خود اجازه داده که اینطور دیالوگ هایی را بنویسد.

به گزارش اوج ، نیما نکیسا که چند سالی است به صورت جدی در هنر دستی دارد و با بیرون دادن آلبوم در این زمینه مشهور شده، درباره سریال «پژمان» اظهار داشت: این سریال توهین به فوتبالیست هایی است که مثل من تحصیل کرده اند و حالا با این شکل از آن ها یاد می شود. البته ابتدا به پژمان جمشیدی تبریک می گویم توانسته بعد از فوتبال به فضای جدیدی وارد شود اما این را هم به او بگویم که موفقیت در این فضای جدید با تخریب کردن دیگران میسر نمی شود.

وی ادامه داد: در قسمت های پخش شده دیدم که با یگ وانت و گوسفند در خیابان ها با نام یک فوتبالیست می گردند و می گویند که مدیرعامل تیم هم بازیکنان را با همین وسیله جابجا می کرد. جامعه فوتبال به سمت فرهنگی شدن حرکت می کند و من و امثال من به تدریس در دانشگاه دعوت شده ایم، نمی توانیم توهینی که در این سریال به جامعه فوتبال شده را هضم کنیم. اگر ما ریاضی بلد نباشیم و صفرهای یک مبلغ میلیونی را نتوانیم بشماریم، پس باید فاتحه این فوتبال را خواند. از پژمان جمشیدی تعجب می کنم که خودش یک فرد تحصیل کرده است و بیاید در دیالوگ هاش از اسامی فوتبالیست ها استفاده بکند.

نکیسا همچنین گفت: نمی دانم چرا این سریال قصد دارد نشان دهد که فوتبالیست ها فقط در ظاهر خوب هستند و در باطن توخالی اند و به نظرم باید شبکه 3 نسبت به پخش این سریال دقت بیشتری به خرج می داد. متاسفانه جمشیدی گام اول را عجولانه و ناآگاهانه برداشته و اگر به سراغ هر قشر دیگری هم بروید می بینید که روزی کارش را شروع کرده و روزی هم دیگر مورد توجه نیست.

نکیسا با اشاره به فوتبالیست های فعلی و سابقی  در این سریال نقش آفرینی کرده اند، افزود: فوتبالیست هایی که در این سریال بازی کرده اند، به غیر از آرش برهانی خیلی وقت است که در هیچ کجا دیده نمی شود و سعی کرده اند با این کار خودشان را نشان دهند. نمی دانم پیمان قاسم خانی، نویسنده این سریال چطور به خود اجازه داده که اینطور دیالوگ هایی را بنویسد. در آخر هم به پژمان جمشیدی با اینکه 20 سال است با هم دوستی داریم و او مثل برادرم است، می گویم که مردم نباید تو را بشناسند، الان دیگر آن ها امثال مهدی رحمتی را می شناسند که در فوتبال حضور دارند، همانطور که نسل جدید حتی همایون بهزادی را هم نمی شناسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)