پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک کادر فنی کارآمد، مجرب و از جنس باشگاه مزید بر علت قهرمانی پرسپولیس بود.

نیما نکیسا در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با پنجمین قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی قابل پیش‌بینی بود. به تمام دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس اعم از مدیریت محترم باشگاه، کادرفنی تیم، بازیکنان و همه کسانی که در این موفقیت دست داشتند و زحمت کشیدند و همچنین به همه هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه این قهرمانی حق پرسپولیس بود گفت: سرخ‌پوشان نتیجه زحمات ۱۵ ماهه خود را گرفتند. یک کادر فنی کارآمد، مجرب و از جنس باشگاه مزید بر علت این پیروزی بود. به سرمربی تیم تبریک می‌گویم. یحیی گل‌محمدی کار بسیار بزرگی انجام داده است. او توانسته برای پنجمین بار پیاپی قهرمانی لیگ برتر را به نام پرسپولیس رقم زند. همچنین به باشگاه سپاهان و استقلال نیز تبریک می‌گویم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: به نظرم بیشتر بازیکنان در زمین خوب بودند و این نتیجه یک کار گروهی منسجم بود. مهدی عبدی یکی از بازیکنان خوب زمین بود. همچنین منش پهلوانی، مناعت طبع و اخلاق مداری سید جلال حسینی آفرین دارد.

نکیسا در رابطه با این موضوع که گفته می‌شود لیگ بعد برای پرسپولیس سخت خواهد شد تصریح کرد: برای لیگ‌ بعد از الان نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. اگر هم بخواهیم از حالا برای لیگ‌ بعد پیش‌بینی کنیم فقط به مسائل پوچ دامن می‌زنیم. سال آینده نیز هر تیمی که مجهزتر و سخت کوش‌تر باشد می‌تواند موفق‌تر عمل کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از تیم‌هایی که ته جدول بودند به دلیل عدم ثبات مدیریت و سرمربی دچار مشکل شدند گفت: باشگاه سپاهان به یک سرمربی همجنس سپاهان اعتماد کرد و جوانی مانند محرم نویدکیا توانست تیم را تا پای قهرمانی بیاورد، با وجود اینکه اوایل فصل نتیجه خوبی نداشتند، اما با درایت باشگاه توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند. در این لیگ دیدیم هر تیم که عدم ثبات در مدیریت و سرمربی داشت به مشکل برخورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تیم‌هایی که جوان‌گرا هستند افزود: در رابطه با تیم‌هایی که به بهانه جوان‌گرایی در وضعیت خوبی نیستند باید بگویم جوان‌گرایی اصول دارد! تیم سایپا حسین ماهینی را هم داشت یا عزیزان دیگری که می‌توانستند در کنار جوان‌تر ها تیم را همراهی کنند. تیم سایپا روند خوبی داشت، اما تعویض سرمربی و تنش‌هایی که به وجود آمد باعث سقوط تیم سایپا و ماشین‌سازی شد.

نکیسا در پایان خاطرنشان کرد: هر کدام از تیم‌های نفت، ذوب آهن، سایپا، نساجی و ماشین‌سازی علی رغم هزینه‌های زیادی که برای بقا داشتند نتوانستند موفق شوند، اما از آن سو پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و استقلال بابت ثبات سرمربیگری توانستند به نتایج خوب دست پیدا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)