پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با توجه به ۵ گل مقابل ماشین‌سازی، نشان داد به دنبال پنجمین قهرمانی است.

نیما نکیسا در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با شرایط پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اینکه توانست در دیدار قبل خود با ماشین سازی ۵ گل بزند نشان داد به دنبال پنجمین قهرمانی است.

وی با اشاره به اینکه تراکتور تیم بسیار خوب، منسجم و جوانی است عنوان کرد: تیم تراکتور همیشه دردسرساز بوده است. این این تیم با آمدن فیروز کریمی شرایط خوبی دارد و توانسته در این ۲، ۳ بازی موفق باشد و امتیاز بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با سپاهان گفت: سپاهان با سرمربی‌گری محرم نوید کیا بسیار تیم خوبی است و به دنبال امتیاز است. پرسپولیس اکنون ۶۱ و سپاهان ۵۹ امتیاز دارد. پرسپولیس اگر بتواند ۴ امتیاز دیگر بگیرد قهرمانی اش مسجل است و اگر بتواند ۶ امتیاز بگیرد قهرمانی‌اش صددرصد خواهد شد.

نکیسا در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس افزود: تاکنون پرسپولیس به ۷۰، ۷۵ درصد از قهرمانی نزدیک شده است. نکته جالب توجه این بازی‌ها این است که اکثر سرمربیان جوان هستند و از بازیکنان ملی پوش استفاده شده که این بسیار هم خوب است.

وی در رابطه با عملکرد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: عملکرد فنی گل‌محمدی خوب و قابل دفاع است. قطعا فشار زیادی بر روی سرمربی است و من در رابطه با حواشی اخیر دخالتی نمی‌کنم. متولیان ذی‌صلاح وجود دارند که آنها می‌توانند در این خصوص نظر دهند. بازی‌ها را پیش‌بینی نمی‌کنم، به نظرم کار درستی نیست، اما امیدوام پرسپولیس برنده و قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)