نیما نکیسا گفت: پرویز برومند رفیقم است و عاشقانه تحسینش می کنم.

وی در گفت و گو با اوج ، درباره اظهارات پرویز برومند و ابراهیم میرزاپور اظهار داشت: متاسفانه یک خبرنگار نما صحبت هایی از من منتظر کرد که به هیچوجه صحت نداشت. من هیچ صحبتی درباره رفیقم، پرویزبرومند و هیچ کس دیگری انجام ندادم. درباره میرزاپور هم حرف نزدم. این مسائل را نمی دانم از کجایشان درآورده اند. هرکس از من مصاحبه ای دارد، فایل صوتی آن را منتشر کند.

وی ادامه داد: پرویز برومند رفیقم است و عاشقانه تحسینش می کنم. او با این سن و سال پاشنه کفشش را بالا کشید و رفت در زمین بازی کرد. آفرین به تو. من هیچوقت راجع به هیچ کسی حرفی نزدم. با برومند 80 روز در یک اتاق بودیم و روز و شب می گذرانیم. آنوقت من می آیم درباره او اینگونه اظهارنظر کنم؟

دروازه بان سابق تیم ملی همچنین گفت: نمی دانم چرا هرکس می خواهد بزرگ شود درباره من اظهارنظر می کند. اصلا به من چه مربوط است که میرزاپور چگونه رفته تیم ملی؟ من را رها کنید آقایان. کدام یک از شما 10 مقاله به دانشگاههای برتر داده اید؟ من دوماه دیگر دانشجوی دکترا می شوم. کدامتان 11 اپلای در RSI دارید؟  من نمی خواهم وارد این بازی ها شوم. از برومند و میرزاپور هم دلخور نیستم چون آنها بازی خوردند. من می خواهم کار مدیریتی انجام دهم. همین حالا هم دو برنامه در شبکه ورزش دارم. این ها را نباید بگویم اما می خواهم بگویم درگیری های خاص خودم را دارم و بیکار نیستم راجع به این مسائل اظهار نظر کنم.

نکیسا در پایان افزود: آقای میرزاپور! آقای برومند! بدانید من علیه شما هیچ حرفی نزدم. مراقب شیطنت برخی خبرنگارنماها باشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)