پرسپولیس نیوز : به نظر می رسد جنگ مسئول کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال با سرمربی استقلال تمامی ندارد.

حجت الاسلام علیپور اخیرا از رسیدگی به ابهامات مربوط به امیر قلعه نویی خبر داد و سرمربی استقلال نیز به شدت علیه وی موضع گیری و تاکید کرد وقتی او در موردش صحبت می کند نشان دهنده پاکی قلعه نویی است.

این اولین باری نیست که علیپور و قلعه نویی به مجادله با یکدیگر می پردازند و در یکی دو سال اخیر بارها با یکدیگر تنش داشته اند.

در اوایل فصل جاری و پس از بازی استقلال با گسترش فولاد تبریز بحث تماس یک دلال نزدیک به سرمربی آبی ها با بازیکن تیم تبریزی مطرح شد و چندی بعد علیپور به استقلالی ها و قلعه نویی تاکید کرد حق همکاری با این دلال را ندارند.

قلعه نویی در واکنش به این مسئله اعلام کرد تا وقتی که کت و شلوار و عسل از این دلال می گیرند مشکلی ندارد و حالا که خبری از کت و شلوار و عسل نیست علیه وی موضع می گیرند!

علیپور در ابتدای فصل به خاطر ابهاماتی که در جذب محمدمهدی نظری و احمد جمشیدیان بود مانع صدور کارت بازی آنها شد و حتی گفته شد برای صادر نشدن کارت قلعه نویی نیز تلاش کرد.

این دو در یک برنامه زنده رادیویی نیز به شدت علیه هم موضع گرفتند؛ قلعه نویی از علیپور به خاطر مصاحبه هایش مبنی بر اینکه اگر حرف بزند سرمربی آبی ها را سیل می برد و یا اینکه وی با داشتن ستاره های زیاد کار سختی در استقلال ندارد، انتقاد کرد. سرمربی آبی ها تاکید کرد علیپور در محفلی اعلام کرده امسال قلعه نویی را فوتبالی زمین خواهد زد و در سونای فتح الله زاده نیز به سرمربی آبی ها اتهام برج سازی وارد کرد که البته با تکذیب علیپور مواجه شد.

اخیرا قلعه نویی در مجلس شورای اسلامی نیز علیه علیپور اظهاراتی را بیان کرد و خواستار عدم دخالت وی در فوتبال شد که واکنش علیپور را در پی داشت و خطاب به نمایندگان گفت که نباید افراد مسئله دار را برای پیگیری بحث تبانی در فوتبال به مجلس دعوت کنند.

باشگاه استقلال نیز تاکید کرده به ابهامات مرتبط با علیپور خواهد پرداخت تا مشخص شود از جام جهانی ٢٠٠٦ تا به امروز چه کسانی با نقاب دین، نه تنها بر زیبایی ها و فوتبال پاک نیافزودند بلکه بر زشتی ها، تهمت ها و آلودگی ها اضافه کردند!

علیپور و قلعه نویی به حد کافی از یکدیگر آتو دارند و به همین دلیل بعید به نظر می رسد دعوای آنها به این زودی ها خاتمه یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)