تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی هفت بازی پیش از آغاز لیگ برتر انجام داد که آمار خوبی هم از خود در این دیدارها به جای گذاشت و بدون شکست ماند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در آخرین دیدار تدارکاتی خود در دوره تمرینات پیش فصل به مصاف خیبر خرم‌آباد رفت که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیسی‌ها پیش از آغاز فصل جدید هفت مسابقه انجام دادند تا برای لیگ بیست و دوم کاملا آماده شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای ابتدایی که تمرینات خود را برای فصل جدید آغاز کرد، به مصاف تیم امیدهای خود رفت که موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد. گل‌های پرسپولیس در این دیدار را حامد پاکدل و مهدی ترابی دوبار برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

تیم فوتبال پیکان دومین رقیب تدارکاتی پرسپولیس بود. جایی که شاگردان گل‌محمدی با نتیجه دو بر صفربه برتری رسیدند. گل‌های پرسپولیس در این دیدار را شیرزود تمیروف و مرتضی پورعلی‌گنجی به ثمر رساندند.

سرخپوشان در دیدار تدارکاتی بعدی خود به مصاف تیم تحت هدایت حمید مطهری یعنی نساجی رفتند که این دیدار با تساوی سه بر سه خاتمه یافت. مهدی عبدی، تمیروف و امید عالیشاه زننده گل‌های پرسپولیس در این دیدار بودند. این در حالی است که پرسپولیسی ها در نیمه اول با ترکیب اصلی خود با دو گل جلو افتادند و در نیمه دوم به بازیکنان جوان میدان دادند و در نهایت نتیجه سه سه مساوی شد.

پرسپولیس در بازی تدارکاتی بعدی خود بازهم به تساوی رسید. تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان حریف بعدی سرخپوشان در بازی تدارکاتی بود که شاگردان گل‌محمدی با نتیجه یک بر یک مقابل رقیب خود متوقف شدند. امید عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی تنها گل سرخپوشان را در این دیدار به ثمر رساند.

شاگردان مهدی مهدوی کیا که قرار بود به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام شوند هم مقابل پرسپولیس به میدان رفتند که با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خوردند. سعید صادقی دو گل، مهدی عبدی و تمیروف گلزنان پرسپولیس در این دیدار بودند. در این بازی هم پرسپولیس با ترکیب اصلی چهار گل پیش افتاد و پس از تعویض چندین بازیکن نتیجه چهار بر دو شد.

سرخپوشان پس از آنکه قرعه کشی لیگ مشخص شد ترجیح داد تا به مصاف رقیبان حاضر در لیگ دسته اول برود. سایپا و خیبر خرم‌آباد رقبای بعدی پرسپولیس بودند که در دو روز متوالی به مصاف سرخپوشان رفتند.

پرسپولیس با ترکیب اصلی در دیدار مقابل سایپا با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. مهدی عبدی و مهدی ترابی گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

سرخپوشان در آخرین بازی هم فردای بازی با سایپا و با بازیکنان جانشین خود با تساوی بدون گل مقابل خیبر متوقف شدند تا بدین ترتیب مسابقات دوستانه پرسپولیس در دوره تمرینات پیش فصل به پایان برسد.

پرسپولیسی ها قرار بود که مقابل ذوب آهن و ملوان هم به میدان بروند. پس از آنکه قرعه کشی لیگ برتر انجام شد و قرار شد که سرخپوشان در هفته نخست برابر گاندوها به میدان بروند بازی دوستانه با آنها لغو شد.

همچنین دیدار دوستانه با ملوان هم که قرار بود بازی خداحافظی سید جلال حسینی باشد، به دلیل اختلاف دو باشگاه لغو شد.

این در حالی است که مهدی عبدی، شرزود تمیروف و مهدی ترابی هر کدام با زدن ۳ گل در این بازی های دوستانه بهترین گلزنان پرسپولیس در این دیدار بودند. بعد از آنها عالیشاه و صادقی هر کدام دوبار برای پرسپولیس گلزنی کردند. حامد پاکدل و مرتضی پورعلی گرنجی هم یکبار برای پرسپولیس گل زدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)