مرجع خبری پرسپولیس : اکبر صغیری بازیکنی بود که از پرسپولیس جدا شد و به نفت پیوست ولی کسی جایگزین او نشد.  وضعیت هوار هم روشن نیست و کسی نمی داند او بازخواهد گشت یا خیر.

 

رحمان احمدی – میثاق معمارزاده

میثاق فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت با این وجود خواستار امضای قرارداد بهتری نسبت به فصل گذشته بود. ضمن آنکه با دایی و حقیقی سازگار نبود. رحمان احمدی هم یک فصل تمام بازی نکرده اما تجربه حضور در چند اردوی ملی را در کارنامه دارد. در مجموع نمی توان مقایسه ویژه ای بین این دو نفر انجام داد و باید منتظر عملکرد احمدی در تیم بزرگی چون پرسپولیس بود.

 

رضا نورمحمدی – نبی الله باقری ها

باقری ها مدافع کارگشایی بود و در دو فصل حضورش در پرسپولیس نمایش های قابل قبولی ارائه داد اما دایی هرگز اعتقادی به او نداشت. در عوض رضا نورمحمدی ستون خط دفاعی راه آهن بود و دایی نظر ویژه ای روی او دارد. نورمحمدی رقیب سرسختی برای شیث، سپهر و مجتبی شیری خواهد بود.

 

مازیار زارع – عادل کلاه کج

هرچند عادل کلاه کج به نسبت بازی های فراوانی برای پرسپولیس انجام داد اما در پست هافبک دفاعی همانی نبود که دایی و هواداران پرسپولیس بخواهند. مازیار زارع هم فصل خوبی در امارات نداشت اما یکسال سابقه بازی در پرسپولیس را دارد ضمن آنکه مازیار ذاتا یک هافبک دفاعی است.

 

محمد نوری – میثم بائو

محمد نوری هم درست مثل میثم بائو با عنوان ستاره لیگ به پرسپولیس رسید اما از همین حالا و با نگاهی به بازی های پیش فصل پرسپولیس می توان سرنوشت بهتری را برای او پیش بینی کرد.  البته اگر او هم مثل بائو درگیر بزرگی پرسپولیس نشود. از آنجایی که سرخها فصل گذشته در پست هافبک بازیساز مشکلات عدیده ای داشتند خرید نوری یک خرید هوشمندانه بود.

 

غلامرضا رضایی – محسن خلیلی

خلیلی فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت اما نهایتا با 6 گل که همگی در نیم فصل دوم لیگ برتر به ثمر رسید به کار خود خاتمه داد. غلامرضا رضایی هم در نیم فصل دوم به فولاد پیوست و 7 گل زد. اما او حالا یک ملی پوش است و پتانسیل بالایی دارد. البته فراموش نکنید در فصل قهرمانی پرسپولیس محسن خلیلی آقای گل لیگ شد و نمی توان روی موفقیت این خرید شرط بست.

 

امیرحسین فشنکچی – وسلی برازیلیا

وسلی خرید خوبی برای پرسپولیس نبود و علاوه بر ضعف فنی با غیبت طولانی اش مشکل ساز شد. در عوض امیرحسین فشنگچی بازیکنی برخواسته از مکتب پایه های پرسپولیس است و طی دو سال انقدر رشد داشته که در تیم ملی هم حساب ویژه ای روی او باز کنند. هرچند پست بازی این دو متفاوت است اما این جابجایی بطور حتم دست دایی را به  عنوان برنده بالا خواهد برد.

 

هروه اوسال – مهران فرضیات

فرضیات از تیم امید پرسپولیس به تیم اصلی رسید و سه سال با اصلی ها تمرین کرد اما هرگز به او بازی نرسید. دایی او را در لیست مازاد قرارداد و بجای او یک مهاجم خارجی از آلمان به سوغات آورد که درست همسن فرضیات است. بر عکس فرضیات مدافع، دایی قطعا از اوسال در خط حمله استفاده خواهد کرد و اتفاقا روی توانایی های او حساب می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)