مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: مطمئنم پرسپولیسی‌ها به مانند همیشه با تمام توان در برابر گسترش فولاد ظاهر شده و بازی شرافتمندانه‌ای از خود به نمایش خواهند گذاشت.

به نقل از سایت باشگاه پیکان، محمود شیعی با حضور در آخرین تمرین تیم فوتبال پیکان قبل از دیدار با راه آهن با بازیکنان و کادر فنی تیم به گفت‌وگو پرداخت. مدیرعامل باشگاه پیکان ضمن بازدید از تمرین خطاب به اعضای تیم فوتبال گفت: با دعای خیر پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو ، درایت کادر فنی و بازی مقتدرانه شما بازیکنان موفقیت آمیزی برای پیکان رقم خواهد خورد و ان‌شاالله پس از پیروزی دست در دست هم به زیارت بارگاه ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا خواهیم رفت.

شیعی ضمن ابراز نگرانی در خصوص عدم همراهی چند تن از بازیکنان اصلی و تاثیر گذار تیم پرسپولیس در مقابل گسترش فولاد تبریز عنوان داشت: سرنوشت تیم های پایین جدول به این بازی گره خورده و همانطوریکه بازی با الهلال برای پرسپولیس اهمیت دارد این بازی نیز برای تیم های پایین جدول بخصوص پیکان حائز اهمیت خواهد بود، هر چند که ما با قدرت کار خود را انجام داده و حق خود را در مستطیل سبز خواهیم گرفت.

وى ادامه داد: مطمئنم که کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به مانند همیشه با تمام توان در برابر گسترش فولاد ظاهر شده و بازی شرافتمندانه ای از خود به نمایش خواهند گذاشت. تا کنون کمتر پیش آمده که تا هفته پایانی تکلیف تیم های بالا و پایین جدول به این صورت نامشخص باشد و امیدوارم سازمانهای ذیربط امتحان خود را به خوبی پس داده و از این مسابقات و امتحان سربلند بیرون بیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)