منچسترسیتی با جذب مهاجم اسپانیایی سویا سومین خرید خود در فصل نقل‌و‌انتقالات را انجام داد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی امروز (جمعه) به صورت رسمی با آلوارو نگردو قرارداد امضا کرد تا در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی سومین بازیکن را جذب کرده باشد.

آبی‌های منچستر سرانجام  با 24 میلیون پوند انتقال نگردو را به اتحاد قطعی کردند. این مهاجم 27 ساله روز گذشته (پنجشنبه) تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و باشگاه منچسترسیتی انتقال وی از سویا به این تیم را عملی کرد.

باشگاه منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: مایه خوشحالی من‌سیتی است که اعلام کند با آلوارو نگردو قرارداد امضا کرده است. او سومین بازیکن جدیدی شد که ما تا به امروز در فصل تابستان به خدمت گرفته‌ایم. آلوارو به همراه تیم در تور پیش فصل حضور خواهد داشت و شماره 9 را به تن می‌کند.

این مهاجم اسپانیایی در فصل 13-2012 با 25 گل‌زده پس از لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و رادامل فالکائو چهارمین گلزن برتر لالیگا لقب گرفت. نگردو در مدت 4 سالی که پیراهن سویا را بر تن داشت برای این تیم 70 گل به ثمر رساند و در 14 بازی که تا کنون برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفته 6 گل زده است.

این مهاجم اسپانیایی اوایل هفته جاری به سایت رسمی باشگاه سویا گفت: از اینکه 4 سال در سویا بودم خیلی خوشحالم ولی فکر می‌کنم دوره‌ام در اینجا به اتمام رسیده است. از اینکه به تیم بزرگ‌تری می‌روم، خوشحالم.

پس از اینکه خسوس ناواس، هم‌تیمی نگردو در سویا به منچسترسیتی پیوست این مهاجم اسپانیایی نیز من‌سیتی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس همچنین در آستانه امضای قرارداد با استوان یووتیچ مونته‌نگرویی از فیورنتینا است. گفته می‌شود منچسترسیتی برای جذب این مهاجم 23 ساله 23 میلیون پوند پرداخت خواهد کرد تا مجموعا تا کنون 90 میلیون پوند در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی هزینه کرده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)