روزی که خبر حضور نیلسون در دروازه پرسپولیس به عنوان دروازه بان دوم بعد از به خدمت گرفتن شهاب گردان به سایت های خبری رسید حتی طرفداران دو آتشه پرسپولیس هم برای این خبر تره خرد نکردند.

گل ؛ بعضی از آنها معتقد بودند باید آسمیر آودوکیچ را حتی با قیمت بالاتر نگه می داشتند وگروهی دیگر اعتقاد داشتند با جذب گردان دیگر نیازی به جذب یک دروازه بان خارجی و خرج اضافه نیست.
نیلسون حتی در روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس و چند بازی اول هم چهره جذابی برای هوادران پرسپولیس نبود اما کم کم جای ویژه ای در قلب آنها باز کرد تا در هر بازی حتی با واکنش هایی ساده و نه چندان فوق العاده سکوها به صورت خودجوش نامش را فریاد بزنند. این دروازه بان 37 ساله که قد و قامت فوق العاده ای هم ندارد و شمایلش به ستاره ها نزدیک نیست ابتدا با مهارت فنی و سیو های جالبش کم کم به قلب هواداران کانال زده بود اما بعدتر با رفتارش در زمین مسابقه به میزان این محبوبیت افزود.
 نوع فریاد زدن او بر سر مدافعان،تهییج کردن بازیکنان هم تیمی و حرکات منحصر به فرد کوریا درون دروازه برخی دوستداران پرسپولیس را یاد احمدرضا عابدزاده گلر استثنایی پرسپولیس می انداخت.انگار نیلسون یک مدل برزیلیزه شده از احمدرضا بود؛با همان نوع جذبه و قدرت تهییج برای بازیکنان خودی و حریف که البته به لحاظ فنی هم حرف های زیادی برای گفتن داشتو واکنش هایش یاد احمدرضا را زنده می کرد .حتی دغل بازی دوست داشتنی او در برابر خواسته سیدجلال در دربی یا آنچه بنگر در بازی با سپاهان از او خواست و انجامش نداد هم در همین راستا تداعی کننده حضور یک عابدزاده برزیلی درون دروازه پرسپولیس بود.
 با این حال حضور نیلسون در برنامه نود وجه دیگری از درهای محبوبیت را به روی او گشود.خنده های جالب و حضور بی غل و غش این دروازه بان برزیلی در استودیو با عرق بیش از حد روی پیشانی اش در دقایق ابتدایی حضورش در استودیو که ناشی از خجالتش می شد به علاوه حرف هایی که زد نیلسون را علاوه بر اینکه یکی از خوب های این فصل پرسپولیس بوده در لیست بازیکنان محبوب این تیم قرار می دهد و بعید نیست از این به بعد تعداد بیشتری از تماشاگران نام او را در ورزشگاه ها فریاد بزنند.
 نیلسون از آن دست برزیلی های نمکین است که دیشب در برنامه نود حتی عادل فردوسی پور که کلا سخت تحت تاثیر قرار می گیرد و بیشتر نکات منفی مخاطبش را بولد می کند،تحت تاثیر قرار داد تا او دو سه بار به خصوصیات جالب اخلاقی نیلسون اشاره کند و البته همین حس باعث شود گفت و گوی او با کوریا یکی از بهترین گفت و گوهای نودی در ذهن علاقه مندان به این برنامه و پرسپولیسی ها باشد.
نکته جالب صداقت این دروازه بان برزیلی در جواب دادن به سئوالات بود؛و البته اشاره فردوسی پور به اینکه او هنوز مانده تا غل و غش های طبیعی فوتبالیست ایرانی جماعت را یاد بگیرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)