پرسپولیس نیوز : شاید اگر نیلسون در چهارچوب دروازه پرسپولیس نبود، شاگردان یحیی در غیاب 7 بازیکن نتیجه بدتری مقابل نفت تهران می گرفتند.

بازی با نفت تهران را چطور ارزیابی می کنی؟

بازی سنگینی بود، ما خیلی تلاش کردیم ولی نتوانستیم به همه خواسته هایمان برسیم. همه ما از این موضوع ناراحت هستیم چون هواداران به ورزشگاه آمده بودند تا پیروزی ما را ببینند و با شادمانی به خانه هایشان بروند ، همه ما از این موضوع عصبانی و ناراحت هستیم.

 

چرا اینقدر مساوی می کنید؟

این را از من نپرسید، من یک عضو کوچک در داخل تیم هستم و نمی توانم اظهار نظر کنم.

 

اما به هر حال درون تیم هستی و مشکلات را می بینی، به نظرت بازیکنان پرسپولیس کم کاری می کنند؟

نه بازیکنان پرسپولیس اهل کم کاری نیستند اما ما بی دقت بازی می کنیم و تمرکز تیمی نداریم. در صحنه های حساس بازی توپ هایمان را به سادگی از دست می دهیم و درست زمانی که باید موقعیت سازی کنیم، طراحی حملات ناکام می ماند، این بزرگترین ضعف پرسپولیس است.

 

برای رفع این مشکل باید چه کار کرد؟

باید بیشتر با هم حرف بزنیم ، این باعث می شود رفاقت هایمان بیشتر شود و کسب پیروزی در هر مسابقه یک دغدغه شود. به نظر من باید در پرسپولیس رفاقت ها بیشتر شود، البته همین الان هم بازیکنان پرسپولیس مشکلی با هم ندارند ولی باید بیشتر در زمین مسابقه با هم حرف بزنیم و صمیمی باشیم.

 

به نظرت می توانیم از عملکرد یحیی گل محمدی در هفت بازی گذشته لیگ برتر دفاع کنیم؟

شما این سئوال را زمانی هم که مانوئل ژوزه سرمربی بود از من پرسیدید و من گفتم بازیکن هستم و نمی توانم در مورد کادرفنی اظهار نظر کنم اما این را به شما می گویم که یحیی گل محمدی یک مربی جوان است و انگیزه های زیادی برای موفقیت پرسپولیس دارد. او می خواهد کارش را با جدیت دنبال کند و این برای ما حائز اهمیت است که بازیکنان خودشان را با او هماهنگ کنند و انگیزه بیشتری به او بدهند، یحیی به تنهایی کاری از دستش بر نمی آید.

 

در بازی با نفت تهران چند بار واکنش های فوق العاده ای نشان دادی، مخصوصا شوتی که در ثانیه های آخر گرفتی و اجازه ندادی پرسپولیس با شکست از زمین خارج شود، این موضوع باعث افزایش محبوبیت تو شده، نظرت چیست؟

من از این وضعیت خوشحالم اما کاش پرسپولیس با واکنش های من می توانست پیروز شود. ما نباید زمان را از دست بدهیم و من نمی خواهم تنها ناجی تیم باشم، تیمی که گل نخورد فقط یک امتیاز کسب خواهد کرد اما تیمی که گل بزند به 3 امتیاز می رسد.

 

رکورد تو هم در این بازی شکسته شد…

این رکوردها چه اهمیتی دارند؟ من برای فوتبال و کمک به پرسپولیس به ایران آمده ام نه اینکه رکوردهای گینس را جابجا کنم! البته بد هم نبود چند بازی دیگر گل نمی خوردیم تا هواداران خوشحال شوند اما به هر حال غیر طبیعی هم نبود که بعد از 5 بازی گل بخوریم.

 

پرسپولیس می تواند با پیروزی مقابل گهر تا رتبه ششم بالا بیاید، این اتفاق رخ خواهد داد؟

ما با انگیزه زیادی برای پیروزی به میدان می رود، گهر می تواند بلیت شانس ما باشد و فقط امیدوارم برای دوازدهمین بار مساوی نکنیم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)