پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ۲۰ سال دروازه‌بانی به این راحتی وارد حاشیه نمی‌شوم.

نیلسون کوریا درباره ناراحتی شدید امروز خود در تمرین پرسپولیس اظهار داشت: دوست دارم شما و تمام هواداران خوب پرسپولیس این را بدانند من به خاطر روزنامه‌ها فوتبال بازی نمی‌کنم بلکه فقط به خاطر پرسپولیس، پیراهن قرمز و به عشق این تیم الان اینجا هستم.

وی افزود: برخی مسائل در رسانه‌ها مطرح شده و امروز هم با دایی حرف زدم که دایی گفت من اصلا روزنامه نمی‌خوانم و این نوشته‌ها تأثیری در تصمیم‌گیری من ندارد، دایی به من گفت هر کس آماده‌تر باشد وارد زمین می‌شود و این گفته‌های سرمربی برای من ارزش زیادی داشت.

نیلسون ادامه داد: من 20 سال است که گلری می‌کنم و عکسم در خیلی از رسانه‌ها چاپ شده، نیازی نمی‌بینم که زیاد دنبال این مسائل باشم و با تمام تمرکزم و با احترام به دوستانم در تمرینات حضور پیدا خواهم کرد و به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذارم اما برخی نوشته‌ها برای من عجیب بود.

دروازه‌بان سرخپوشان خاطر نشان کرد: همه دروازه‌بان‌ها می‌دانند گلری پست حساسی است و راحت تمرکز یک تیم به هم می‌خورد. با توجه به اینکه با اتفاقات بدتری رودررو شدم این قدر تمرکز دارم که مطمئنا باشید هرگز اجازه نخواهم داد که تمرکزم به هم بخورد و کارم را دنبال می‌کنم.

نیلسون درباره بازی با داماش نیز گفت: الان شرایطی است که همه بازی‌ها در لیگ سخت و حساس شده، ما کار سختی را مقابل داماش داریم.امیدوارم ملی‌پوشان با روحیه خوب به پرسپولیس برگردند و نتیجه ای خوب را روز جمعه مقابل داماش بگیریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)