پرسپولیس نیوز : نیلسون می گوید پرسپولیسی ها باید برای رسیدن به موفقیت سختی بکشند. او معتقد است راه دیگری وجود ندارد و باید با تلاش زیاد پرسپولیس را به مسیر موفقیت رساند.

نیلسون، اوضاع و احوال چطور است؟

همه چیز خوب است، فقط ترافیک تهران بیشتر از قبل شده ! من این موضوع را از دیگران پرسیدم و متوجه شدم که عید باستانی کشور شما نزدیک است، مردم برای خرید از منزل خارج می شوند و به همین دلیل ترافیک هم زیاد شده است.

 

منظورمان اوضاع و احوال تیم بود نه شهر تهران !

شرایط تیم هم خوب است. مقابل یک تیم سختکوش که به خودش ایمان کامل داشت به پیروزی رسیدیم. البته برای کسب این پیروزی قلبمان تندتر زد و استرس بیشتری داشتیم اما به لطف خدا توانستیم پیروز شویم. با اینکه هواداران کمی به ورزشگاه آمده بودند، برنده شدیم چون آن ها به ما انرژی دادند.

 

چرا کار پرسپولیس باید تا این حد سخت شود؟

ما یک چیزی را گم گرده ایم، «تمرکز». نمی توانیم تمرکز تیمی را در یک روز و یک بازی بازیابی کنیم و به زمان بیشتری نیاز داریم.

 

لیگ دارد تمام می شود! چقدر زمان می خواهید؟

ما در همان نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم و استرس تیممان بیشتر شد. بگذارید این را به شما بگویم که پرسپولیس با قهرمانی در لیگ فاصله زیادی دارد، ولی این باعث نمی شود دست از تلاش برداریم، باید باز هم به جلو برویم و بیشتر کار کنیم.

 

می توانید سپاهان را شکست بدهید؟

بله این توانایی را داریم. ما حتی می توانستیم از بازی های دیگرمان در نیم فصل دوم هم امتیازات بهتری بگیریم. ولی همان مشکلی که گفتم یعنی عدم تمرکز نمی گذاشت بهتر کار کنیم. از طرف دیگر، مشکلات داوری و وقت تلف کردن بعضی حریفان ما را واقعا آزار می دهد. لیگ ایران می تواند کیفیت بالاتری داشته باشد ولی این مسائل اجازه نمی دهد بازی های بهتری را ببینیم.

 

تو یکی از بازیکنانی بودی که در بازی رفت مقابل سپاهان دچار مشکل شدی، یادت می آید؟

بله روز بدی بود. نمی دانستیم چه بلایی سرمان آمده است؟ از ابتدای بازی مدام روی دروازه حریف حمله کردیم اما در نیمه دوم سپاهان بود که ما را شکست داد. آن هم به خاطر اتفاقی که ما در آن سهمی نداشتیم. نمی دانم از آب و هوا بود یا مشکل دیگری وجود داشت که به آن حال و روز افتادیم. پرسپولیس دقایق زیادی از آن مسابقه را با 6 بازیکن بازی کرد! چون بقیه اصلا در حالت عادی نبودند، خود من حتی نمی توانستم توپ را ببینم! تعویض هایمان را هم انجام داده بودیم و نمی دانستیم باید چه کار کنیم. در آن مسابقه حقمان نبود با دو گل ببازیم ولی اتفاقات افتاد که باور کردنی نبود، حالا شرایط با گذشته فرق دارد و برای برد به مصاف سپاهان می رویم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)