پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مشکلاتم حل شود به ایران برمی‌گردم اما اگر مشکلاتم حل نشود برنخواهم گشت.

نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل مختلفی نظیر وضعیت خودش در این تیم، رقابتش با سوشا و احتمال عدم بازگشتش به ایران صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.
 

نیم‌فصل اول لیگ برتر تمام شد و تیم‌ها این روزها در استراحت به سر می‌برند. هرچند که برخی از تیم‌ها هم تمریناتشان را هم آغاز کردند. درباره شرایط حاکم بر باشگاه پرسپولیس صحبت کن.

شرایط در نیم‌فصل اول مساعد نبود و برخلاف آنکه به من پیش از شروع فصل می‌گفتند امسال مشکلات مالی در باشگاه وجود ندارد اما همانند فصل‌های گذشته مشکلاتی در تیم وجود داشت که هم برای من و هم برای سایر بازیکنان کار را سخت کرده بود واین مشکلات باعث شد تا تیم نه در زمان دایی و نه در زمان درخشان نتواند عملکرد خوبی از خودش به جا بگذارد و تاثیر این شرایط بر نتایج باشگاه مشهود بود و همین مسائل بر روی عملکرد فنی بازیکنان هم تاثیر می‌گذاشت و شاید نمونه این شرایط را در هیچ کجای دنیا نبینیم و تنها در ایران بتوانیم نمونه‌هایی از این شرایط را ببینیم.

 به نظر می‌رسد از وضعیتی که در باشگاه پرسپولیس داری ناراحتی.

خب وقتی قراردادی توسط دو طرف امضا می‌شود باید هر دو طرف به آن قرارداد پایبند باشند. همین حالا که لیگ به نصف خود رسیده کرایه خانه من توسط باشگاه داده نشده و اولین حق طبیعی هر فردی استفاده از یک خانه است که من درباره همین موضوع خیلی ساده‌ هم به مشکل خورده‌ام که نمونه آن را هیچ کجای دنیا ندیدم. بازیکنان هم تا حدی می‌توانند برای هواداران ایستادگی کنند اما هواداران هم باید بدانند باشگاه باید مشکلات بازیکنان را برطرف کند. حالا هرچقدر که باشگاه مشکل داخلی هم دارد به خودشان مربوط است و باید به وضعیت بازیکنان رسیدگی کنند.

 در طول نیم‌فصل صحبت‌های زیادی مبنی بر اختلافات تو و سوشا مکانی شنیده می‌شد. فکر می‌کنی چرا این همه شایعه و حاشیه برای شما دو نفر درست می‌شد؟

دراین 17 هفته که از لیگ گذشت من هیچ مشکلی با نیمکت‌نشینی و بازی کردن نداشتم چراکه بازیکن باید تلاشش را انجام دهد و سرمربی هم که برد می‌خواهد قطعا بهترین نفر را درون دروازه قرار می‌دهد اما به نظر من خیلی بهتر است که یک دروازه‌بان خوب در پرسپولیس باشدو این سیستم چرخشی مشکل‌ساز می‌شود حالا چه من در پرسپولیس بمانم چه سوشا.

به عنوان یک بازیکن با تجربه نظرت درباره شرایط فنی پرسپولیس چیست؟

به نظر من پرسپولیس نیاز به یارگیری دارد و در پست‌های جلو باید یار بگیرد چراکه در آسیا حریفان قدرتمندی انتظار پرسپولیس را می‌کشند.

 بعد از اینکه برای گذراندن تعطیلات به پرتغال رفتی صحبت‌هایی مبنی بر عدم برگشتنت به ایران شنیده می‌شود. به ایران بازمی‌گردی یا نه؟

روز دوشنبه بود که به باشگاه رفتم و با طاهری که نقش مدیرعامل را دارد صحبت کردم و گفتم که اگر مرا نمی‌خواهید بگویید اما مدیربرنامه‌هایم با سرمربی تیم صحبت کرد که درخشان گفته بود من را می‌خواهد به خصوص اینکه بازی‌های آسیایی هم در پیش است اما به هر حال پرداختی‌های من باید انجام شود و مطمئن باشید اگر مشکلم حل شود به ایران برمی‌گردم اما اگر حل نشود برنمی‌گردم.

 در پایان اگر صحبت خاصی داری بگو.

من به خاطر هواداران در پرسپولیس ماندم و حتی می‌گویم که دوست ندارم تحت هیچ شرایطی از پرسپولیس به فیفا شکایت کنم و می‌خواهم همه چیز دوستانه حل شود. اگر من را بخواهند مشکلم را حل می‌کنند و با کمال میل به پرسپولیس برمی‌گردم اما اگر من برنگردم باید یک دروازه‌بان دیگر بگیرند که فکر می‌کنم با 30 درصد پول دروازه‌بان جدید بتوانند مشکل من را حل کنند. فکر می‌کنم اگر باشگاه بخواهد می‌تواند مشکل من را حل کنید چراکه دوست دارم بازی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)