پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه‌های نیلسون برای طلب ۶۰۰ میلیونی این دروازه‌بان به باشگاه رفت.

مدیر برنامه‌های نیلسون دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس صبح امروز، پس از اینکه دایی اعلام کرد این بازیکن را برای فصل آینده می‌خواهد به باشگاه رفت تا مذاکرات خود را برای عقد قرارداد جدید انجام دهد اما با توجه به اینکه نیلسون پولی بالغ بر 600 میلیون تومان از باشگاه طلب دارد و همچنین هزینه‌های اسکان و برخی دیگر از موارد قرارداد او هنوز پرداخت نشده اعلام کرده در صورت دریافت این پول حاضر به عقد قرارداد از طرف نماینده‌اش با قرمزپوشان است. این در شرایطی است که امروز پرونده طلب نیلسون در باشگاه بررسی شد و قرار است به زودی در این باره تصمیم‌گیری شود.

 

مدیر برنامه‌های نیلسون کوریا امروز (چهارشنبه) در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با علیرضا رحیمی، مدیرعامل این باشگاه دیدار کرد. در این جلسه طرفین به توافق رسیدند تا قرارداد نیلسون پس از پرداخت مطالباتش تمدید شود. علیرضا رحیمی به دنبال آن است که با توجه به درخواست علی دایی برای حفظ نیلسون کوریان، طلب این بازیکنان را که بیشتر از 600 میلیون تومان است، پرداخت کند و او را در جمع سرخپوشان نگه دارد.
 

 همچنین افشین اسماعیل‌زاده، مهاجم پرسپولیس که در نیم فصل دوم فصل گذشته در لیگ دسته دو پرتغال بازی می‌کرد برای تعیین تکلیفش در فصل آینده به باشگاه آمد و با رحیمی مذاکره کرد. رحیمی همچنان پیگیر حل مشکل حساب‌های پرسپولیس است تا بتواند پول بازیکنان را پرداخت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)