پرسپولیس نیوز : – نیلسون کوره‌آ جونیور دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل از این تیم با دستور حمید درخشان کنار گذاشته شد، هنوز نتوانسته با سرخپوشان تسویه‌حساب کند.

با اين حال شايعه شده بود نيلسون از پرسپوليس شكايت كرده و مي‌خواهد از طريق كانال‌هاي حقوقي فيفا به پولش برسد. روز گذشته با اين بازيكن محبوب كه رفتنش براي هواداران پرسپوليس قابل هضم نبود، براي دقايقي صحبت كرديم. او كه در پرتغال به سر مي‌برد، به ما گفت: «تمريناتم را با جديت دنبال مي‌كنم. فكر نمي‌كنم زمان آن رسيده باشد که از فوتبال كنار بروم. براي من بازي در پرسپوليس جذاب بود اما همه چيز تمام شد و حالا سعي مي‌كنم براي فصل آينده خودم را آماده نگه دارم.»

اين بازيكن در پاسخ به شايعه شكايتش از پرسپوليس گفت: «نه، دروغ مي‌گويند. من هرگز از باشگاه پرسپوليس شكايت نكرده‌ام. البته نمي‌دانم در آينده چه اتفاقي رخ مي‌دهد ولي با توجه به اينكه يكسري افراد به من بابت تسويه‌حساب قول داده‌اند، روي وعده‌شان حساب كرده‌ام تا به پولم برسم. نگران نيستم ولي مثل همه بازيكنان حرفه‌اي منتظرم تا پولم را زودتر بگيرم. اين را هم بگويم كه قرار بود قبل از اينكه تهران را ترك كنم، به من پول بدهند ولي بودجه مرا صرف جذب بازيكنان ديگر كردند!»

نيلسون در نهايت افزود: «شنيدم حميد درخشان از پرسپوليس اخراج شده اما هيچ احساسي نسبت به اين خبر ندارم. اميدوارم هر اتفاقي مي‌افتد، باعث شادي هواداران شود نه اينكه نگراني آنها را بيشتر كند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)