خبرگزاری پرسپولیس : دروازه بان برزیلی پرسپولیس گفت: هواداران باید با حضور در ورزشگاه به بازیکنان پرسپولیس حس برتری جویی بدهند.

دروازه بان برزیلی سرخپوشان که قصد مصاحبه با رسانه ها را ندارد پس از تمرین این تیم دقایقی با ما همکلام شد و گفت و گوی دوستانه ای انجام داد.

نیلسون در خصوص لغو دیدار پرسپولیس و گهر درود گفت: ما منتظر بودیم تا مقابل گهر به میدان برویم اما این اتفاق نیفتاد و به خاطر آلودگی هوای تهران بازی لغو و به زمان دیگری موکول شد. ما دو جلسه هم در سالن تمرین کردیم و من مدام از خودم می پرسیدم آلودگی هوای تهران چقدر است که حتی یک ساعت تمرین هم سلامتی بازیکنان را با تهدید روبرو می کند؟ امیدوارم با بارش باران دوباره هوای تهران پاک شود. به هر حال لغو بازی با گهر به ضرر ما بود اما حالا باید به پیروزی مقابل نفت تهران فکر کنیم.

نیلسون در خصوص بازی روز سه شنبه ادامه داد: امیدوارم در این مسابقه هواداران پرسپولیس ورزشگاه را پر کنند چرا که حضور آن ها به بازیکنان حس برتری جویی می دهد. ما باید این احساس را در میان تماشاگران هم زیاد کنیم. من هوادارانی را که در بازی های اخیر به ورزشگاه می آمدند و از پیروزی تیمشان شاد بودند به یاد می آورم، دیدن خوشحالی آن ها فوق العاده بود. باید این حس بیشتر شود تا ما بتوانیم داخل میدان از انرژی مثبت هواداران استفاده کنیم.

نیلسون گفت: نفت تهران چند هفته پیش در آزادی ما را متوقف کرد و کار بزرگی انجام داد اما من به نمایندگی از بازیکنان پرسپولیس می گویم که روز سه شنبه باید منتظر پرسپولیس متفاوت باشید. ما گام اول را در جام حذفی محکم برداشتیم و باید به روند موفقیت ها ادامه بدهیم. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند تا با هم جشن صعود را برگزار کنیم و امیدوارم بتوانیم در جمع 4 تیم پایانی کوپا (جام حذفی) قرار بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)