پرسپولیس نیوز : نیلسون دروازه بان برزیلی پرسپولیس ساعت 3 بامداد روز سه شنبه (دیروز) تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد.

 او احتمالا روز 10 یا 11 دی ماه به ایران برمی گردد. با این حال تکلیف این بازیکن هنوز مشخص نیست. ماجرای کامل نیلسون این طور بود که او روز شنبه به دیدار علی اکبر طاهری سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس رفت اما طاهری پافشاری کرد که امکان ندارد به این بازیکن رضایتنامه بدهد.
در برگشت از باشگاه، حمید درخشان با نیلسون و مدیربرنامه هایش مواجه شد. نیلسون در این مورد به ما گفت: «با آقای درخشان حدود 40 دقیقه حرف زدیم. من همه مسائلی که آزارم می داد را به او گفتم. هم ماجرای مالی که 80 درصد مشکلات من با باشگاه پرسپولیس است و هم مسائل روحی و روانی. درخشان هم حق را به من داد چون مشکلاتم را فهمیده بود. او گفت نمی گذارم از پرسپولیس جدا شوی چون همیشه می گویم دو دروازه بان آماده دارم و حق ندارند از تیم ما جدا شوند. من هم به درخشان گفتم احساس می کنم آقای باقری مربی گلرهای تیم هم با من مشکل دارند.»

نیلسون اضافه کرد:«بعد از درخشان، چند دقیقه ای با حسین عبدی هم به صحبت پرداختم. عبدی همیشه حامی من بوده و نگاه مثبتی به شرایطم داشت. او نیز گفت نباید در این شرایط تیم را ترک کنی و بروی.»
به هر حال نیلسون در این مدت از طریق وایبر به مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس ادامه می دهد اما تکلیفش را نمی داند. در این مورد به ما گفت: «هنوز هم نمی توانم بگویم رفتنی هستم یا ماندنی. خودم تکلیف دقیقم را نمی دانم. باید دید در آینده چه می شود. فعلا باید به تعطیلات و کریسمس فکر کنم اما از هواداران می خواهم بابت ماندنم انرژی مثبت داشته باشند.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)