هیچ تعهدی نداده ام، کسی مرا مجبور نکرد در تراکتورسازی بازی کنم

مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا واحدي نيكبخت ستاره پرسپوليس كه سه فصل پرحاشيه‌ را در اين تيم سپري كرد با يك تصميم عجيب راهي تراكتورسازي شد،اين در حالي است كه او با مسئولان اين باشگاه هم اختلافاتي پيدا كرده بود.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فینا، از مدت ها قبل اين موضوع مطرح شد كه انصاري فرد تمايلي براي تمديد قراداد نيكبخت ندارد و حتي مديرعمل پرسپوليس در مصاحبه اي با صراحت اعلام كرد كه از بين بازيكنان جدا شده فقط خواهان حفظ پژمان نوري بود.حالا نيكبخت در شرايطي كه راهي تراكتورسازي شده است در مورد حرف و حديث هاي چندروز اخير باخبرگزاري فوتبال ايران گفت و گو كرد.

از حضور در تراكتورسازي راضي هستي؟
تراكتور سومين تيم بزرگ و پرطرفدار ايران بعد از پرسپوليس و استقلال است به همين دليل شخصا دوست داشتم بعد از استقلال و پرسپوليس بازي در يك تيم پرطرفدار ديگر را تجربه كنم و تراكتور را انتخاب كردم.

ولي حضور تو در تراكتور هنوز هم براي بعضي ها عجيب است؟
شايد به جهاتي اين انتقال به نفع من هم تمام شد چون در پرسپوليس هر اتفاقي كه مي‌افتاد به نام من تمام مي‌شد و به همين دليل هم محبوبيت من با حاشيه‌هاي زيادي همراه مي‌شد.

چرا از پرسپوليس جدا شدي؟
متاسفانه مديرعامل پرسپوليس با من خصومت شخصي داشت و دوست نداشت كه من در پرسپوليس بمانم به همين دليل هم شرايط به گونه‌اي پيش رفت كه از پرسپوليس جدا شدم.

اما فكر نمي‌كني شايد مديرعامل باشگاه هم دلايلي براي جدايي تو داشته باشد؟

من چيز زيادي از مديرعامل پرسپوليس نمي‌خواستم. حقم را مي‌خواستم اما ايشان صراحتا با خواسته به حق من مخالفت كردند.

يعني بزرگترين دليل جدايي تو موضوع مالي بود؟

خير. دلايل جدايي من فقط به مسائل مالي برنمي‌گشت و موارد ديگري هم در جدايي‌ام دخيل بودند چون اگر تنها موضوع مالي بود قطعا در 3 سالي كه در پرسپوليس بودم نسبت به برخي از كمبودها و مشكلات مالي معترض مي‌شدم اما هيچ وقت اعتراض نكردم.

فكر نمي‌كني با حضور در تراكتورسازي از محبوبيت تو كاسته شود؟

اصلا اينطور نيست. نيكبخت در فوتبال ايران آنقدر نام و نشان و محبوبيت دارد كه با انتقال به يك تيم ديگر از محبوبيتش كاسته نشود.

فكر نمي‌كني با جدايي از پرسپوليس، تو بيشتر ضرركني؟

مگر مي‌شود بازيكني كه يك سال ديگر با يك تيم قرارداد دارد به راحتي از يك تيم كنار برود. مديرعامل باشگاه سعي دارد بگويد من خودم از پرسپوليس رفتم در حالي كه اينطور نيست و من فكر مي‌كنم ايشان نبايد با احساسات مردم و شعور هواداران پرسپوليس بازي كند. چون تنها ايشان دليل جدايي من از پرسپوليس بودند.

اما مديرعامل پرسپوليس گفته دليل كنار گذاشتن تو افت فوتبالي بود.

من حتي زماني كه به قول اين آقا افت كردم نزديك به 9 گل براي پرسپوليس به ثمر رساندم اما مثلا بقيه گلزنان يا حتي توره چند گل در فصل گذشته براي پرسپوليس زدند كه من به آن اندازه موفق نبودم و به قول ايشان افت كردم.

يعني افت خودت را رد مي‌كني؟

بعضي‌ها بلد نيستند با بازيكنان بزرگ و با ستاره‌ها چطور برخورد كنند. اگر نيكبخت مشكل داشت چرا هنوز نتوانستند با علي كريمي قرارداد ببندند يا مشكلات ديگرشان را حل كنند. در يك جمله بگويم مديرعامل پرسپوليس راه برخورد با بازيكنان بزرگ و ستاره‌هاي تيمش را بلد نيست.

فكر مي‌كني پرسپوليس در اين فصل نتيجه بگيرد؟

من دوست دارم پرسپوليس نتيجه بگيرد چون دلم واقعا براي هواداران پرسپوليس مي‌سوزد كه عاشقانه و بدون هيچ چشمداشتي با همه عشق و علاقه‌شان پرسپوليس را تشويق مي‌كنند.

از لحاظ فني قدرت پرسپوليس را براي ليگ آينده چطور ازريابي مي‌كني؟

در اين مورد نمي‌توانم اظهارنظر كنم.

تو براي رعايت برخي از مسائل در كميته انضباطي در مورد رعايت منشور اخلاقي تعهد دادي؟

من هيچ تعهدي در كميته انضباطي يا سازمان ليگ  ندادم.

اما گفته مي‌شود به دليل منع از بازي در استقلال و پرسپوليس مجبور شدي تراكتورسازي را انتخاب كني؟

اين خبر كذب محض است. هيچكس مرا مجبور نكرد كه تراكتور را انتخاب كنم بلكه خودم با كمال ميل و به خواسته خودم تراكتور را انتخاب كردم.

تراكتورسازي در اين فصل خوب نتيجه‌ مي‌گيرد؟

تراكتور بعد 8 سال به ليگ برتر راه يافته است و به نظر من فاكتورهاي لازم براي موفقيت در مسابقات اين فصل ليگ‌برتر را نيز دارد، بنابراين به موفقيت تيم جديدم خوشبينم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)