مرجع خبری پرسپولیس : نیکبخت واحدی و بازی در تراکتور. شاید پارسال عمرا کسی این خبر را باور می کرد، چون صعود تراکتور به لیگ برتر و دوری نیکبخت از استقلال و پرسپولیس به یک اندازه غیرقابل هضم به نظر می آمد. اما حالا تراکتور آماده آغاز لیگ برتر است و نیکبخت واحدی قصد دارد بازی در چهارمین تیم پرطرفدار زندگی را تجربه کند  ابومسلم ، استقلال ، پرسپولیس و حالا تراکتور. او  در مصاحبه با وبسایت گل می گوید :جدایی اش تصمیم مدیران پرسپولیس بود…

*انصاري‌فرد نخواست تو بماني؟

خودش عنوان كرد دوست ندارد قرارداد مرا تمديد كند و من هم بدون اين كه بخواهم التماس کسی را كنم يا شخصي را واسطه قرار دهم با تراكتورسازي قرارداد بستم.

*ماجرا به همين سادگي بود؟

اجازه دهيد فعلا خيلي از مسائل را نشكافيم و سر فرصت حتما دلايلي كه باعث شد علي‌رغم ميل باطني‌ام از پرسپوليس جدا شوم را عنوان كنم.

* شايد مسئولان پرسپوليس ترسيدند تو محروم باشي؟


اين سؤال را بايد خودشان پاسخ‌گو باشند نه من، ضمن اين كه هيچ محروميتي براي من در نظر گرفته نشده و صحبت‌هايي كه در اين خصوص مطرح مي‌شود غير واقعي است.

* اما اكثر خبرگزاري‌ها و روزنامه‌ها تو را بازيكني محروم شده مي‌دانند!

 مگر قرار است روزنامه‌ها در خصوص محروميت من تصميم بگيرند. آن‌ها چون سوژه‌اي براي پرداختن ندارند مسئله كوچك مرا بزرگ جلوه داده و دو هفته است كه روي آن مانور مي‌دهند.


*خودت استعلام گرفته‌ای؟

 بله در خصوص آن با دكتر شريفي و عزيزمحمدي چند بار صحبت كرده‌ام و آن‌ها با اطمينان از غيرواقعي‌بودن محروميت قطعي‌ام صحبت كردند.

* با این وضع تو هم جزو بازیکنانی هستی که باید با تعهد بازی کنند؟


تا الان که نخواستند تعهد بدهم اما اگر بخواهند با کمال میل این کار را انجام می‌دهم. ضمن این‌که بعد از محرومیتم از تیم ملی دیگر کوچک‌ترین مسئله انضباطی هم نداشتم و این نشان می‌دهد که محرومیت جدیدی حقم نیست.

* چرا تراکتورسازی را انتخاب کردی؟


تراکتور یک تیم خوب، کم‌حاشیه و پرتماشاگر است و دوست دارم آرام باشد

* چرا به استیل‌آذین نرفتی؟


می‌خواستم یک فصل آرام و بی‌سر و صدا داشته باشم.اگر به استیل‌آذین می‌رفتم آرامش نداشتم


*این‌که می‌گویند حمید استیلی موافق جذب تو نبود واقعیت دارد؟

 من از این موضوع بی‌خبرم و شما می‌توانید از خود استیلی سؤال کنید. با او هیچ مشکلی ندارم و در پرسپولیس روزهای خوبی با یکدیگر داشتیم.

* فکر می‌کنید در تراکتورسازی موفق باشی؟


من در عمر فوتبالی‌ام هر جا که رفته‌ام موفق بوده‌ام و مطمئن باشید در تراکتورسازی بهترین بازی‌هایم را به نمایش خواهم گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)