مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت : وقتی درهای تیم ملی برای بازیکنانی که مصدوم بوده اند و یکسال بازی نکرده اند باز است من دیگر حرفی برای گفتن در این مورد ندارم !

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: “وقتی درهای تیم ملی برای هر بازیکن بی سابقه و مصدوم و بازی نکرده ای باز است من دیگر هیچ حرفی ندارم و انتظار هم ندارم که به این تیم دعوت شوم.”

علیرضا نیکبخت واحدی عنوان کرد: “بازیکنی که هیچ سابقه ای در تیم ملی ندارد، دعوت می شود. بازیکنی که یک سال است مصدوم بوده و حتی یک بازی هم نداشته، دعوت می شود. تیم ملی شده جایی که علاقه مندان به فوتبال هم می توانند آنجا بازی کنند و دراین شرایط بازیکنی مثل من دیگر برایش مهم نیست که به تیم ملی دعوت می شود یا نه.”

وی ادامه داد: “ترجیح می دهم دیگر درباره تیم ملی حرف نزنم. سکوت کردن دراین شرایط بهتر از هر کاری است و من هم اکنون دیگر در این باره حرف نمی زنم.”

نیکبخت واحدی خاطرنشان کرد: “هم اکنون فقط به پرسپولیس فکر می کنم و با توجه به این که به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی صعود کرده ایم، شانس مان برای  رسیدن به جمع تیم های پایانی بسیار بالاتر رفته است.”

هافبک پرسپولیس گفت: “دوست دارم در مراحل بعدی به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب قرار بگیرم، چون بیرون ماندن و روی نیمکت نشستن به مراتب سخت تر از بازی کردن است.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)