نیکبخت : به خودمان باختیم  ! نباید وینگادا را از دست بدهیم

پرسپولیس امید بالایی برای قهرمانی در جام حذفی داشت ولی |آنها مقابل پاس در همدان حذف شدند تا این تیم دیگر امیدی برای آسیایی شدن نداشته باشد. نیکبخت شماره ده قرمزها که با کم کردن وزن شرایط خوبی داشت از این حذف حسابی عصبانی است و دوست ندارد این ناکامی را باور کند.
pnnc:  چرا به پاس باختید؟
ما در این بازی خوب کار کردیم و می توانستیم به راحتی پاس را شکست بدهیم ولی متاسفانه از موقعت هایی که به دست آوردیم استفاده نکردیم تا دیگر امیدی برای صعود نداشته باشیم البته پاسی ها هم خیلی روی اعصاب بودند و اجازه ندادند ما با آرامش به بازی خود ادامه دهیم.
pnnc: قبول داری مدافعان هم بد کار کردند؟
ما در این بازی به اشتباهات خودمان باختیم و حالا هم افسوس خوردن دیگر فایده ای ندارد و باید به فکر جام باشگاههای آسیا باشیم تا حداقل در این بازی ها از شرمندگی مردم در بیاییم.
pnnc:  صعواز گروه هم که کافی نیست.
ما قصد داریم طوری بازی کنیم که در این جام مدعی قهرمانی باشیم و دیگر بیش از این شرمنده مردم نشویم. پرسپولیس یک فصل بد را پشت سر گذاشت و امیدوارم در لیگ نهم بهتر کار کنیم و قهرمان شویم.
pnnc:  فکر می کنی وینگادا باید بماند؟
وینگادا سرمربی خوبی است و نباید به همین راحتی او را از دست بدهیم چون این تیم را افراد دیگری بسته بودند و او کار زیادی نمی توانست انجام دهد که با این حساب ماندن در تیم فصل بعد هم حق اوست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)