مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا واحدی نیکبخت در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات تا آستانه پیوستن به پرسپولیس پیش رفت اما با نظر منفی استیلی از پیوستن به تیم محبوبش بازماند.

 

نیکبخت دیروز بعد از شش ماه خانه نشینی به پیکان پیوست تا ستاره سال های نه چندان دور فوتبال ایران فصل آینده را در لیگ آزادگان بازی کند. گفت و گو با علیرضا نیکبخت را با هم می خوانیم:

* انگیزه شما برای پیوستن به پیکان چه بود؟

_ دوست داشتم در تهران بازی کنم و پیکان هم بعد از سقوط به لیگ یک دوباره به تهران منتقل شده است. به هر حال برای بازگشت به لیگ برتر انگیزه زیادی دارم و با درخشش در پیکان به این هدف خواهم رسید.

 

* تو سال ها در سطح اول فوتبال ایران ستاره بودی، دوری از لیگ برتر سخت نیست؟

_ قطعا تلخ خواهد بود، من انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ برتر داشتم و شرایط بدنی ام هم کاملا مناسب بود اما ناخواسته از لیگ برتر بیرون ماندم.

 

* از حمید استیلی دلخوری؟

_ دوست ندارم دیگر در این ارتباط صحبت کنم.

 

* ولی شما تا آستانه پیوستن به پرسپولیس پیش رفتید ولی با مخالفت استیلی حضورت در این تیم منتفی شد؟

_ استیلی سرمربی پرسپولیس است و حتما تصور کرده من به درد این تیم نمی خورم به همین دلیل از استیلی و باشگاه پرسپولیس دلخور نیستم. استیلی به عنوان نفر اول کادرفنی باید در قبال نتایج تیمش پاسخگو باشد به همین دلیل باید به تصمیماتش احترام گذاشت.

 

* بازی کردن در لیگ یک برای علیرضا نیکبخت افت ندارد؟

_ من به این مسائل فکر نمی کنم، مطمئن باشید برای بازی کردن در پیکان انگیزه دارم و آنقدر خوب کار می کنم تا خیلی چیزها ثابت شود. مطمئن باشید عملکرد من در پیکان بهتر از همه تیم های قبلی ام خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)