مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از رویارویی مجدد با بازیکنان این تیم سرخپوش تهرانی ابراز خوشحالی کرد.

 

علیرضا نیکبخت واحدی در مورد دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی بسیار خوبی بود و من بسیار خوشحالم بار دیگر با پرسپولیسی‌ها روبرو شده و با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار کردم.

 

هافبک پیشین تیم فوتبال پیکان همچنین در پاسخ به این سوال که فصل آینده به پرسپولیس می‌آید؟، اظهار داشت: اگر هواداران بخواهند، از خدایم است که به این تیم برگردم.

 

 

نیکبخت واحدی در زمان خروج از ورزشگاه درفشی‌فر با استقبال شدید هوادارانی که پشت درهای بسته ورزشگاه مواجه شدند، روبرو شد و برای دقایقی با آنها گفتگو کرد.

 

 

نیکبخت در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پرسپولیس کار سختی در لیگ قهرمانان دارد اما با تجربه دنیزلی و خلاقیت بازیکنان می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد. پرسپولیس باید اولین سد راه خودش یعنی الهلال عربستان را که تیمی بسیار خوب است، در مقابلش به امتیاز برسد تا استارت خوبی برای ادامه بازی‌ها بزند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: من برای پرسپولیس و پیکان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوار هستم که هردو تیم با کادر فنی خوبشان به هدف اصلی‌ خود در مسابقات برسند. من حدود ۵ سال بود که دنیزلی را ندیده بودم اما امروز از برخورد او بعد از مدت‌ها بسیار خوشحال شدم و این برای من بسیار شادی‌بخش بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)