چهارشنبه 9 اردیبهشت (16:20)

مرجع خبری پرسپولیس : امیدوارم موضوع کسر قرارداد ها به سرعت حل شود !

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پيروزي برابر سپاهان تنها با همت بازيكنان ميسر خواهد شد.

عليرضا واحدي نيكبخت پيرامون بازي حساس تيم فوتبال پرسپوليس برابر سپاهان در جام حذفي اظهار كرد: بازي بسيار سختي در پيش داريم و شرايط به گونه‌اي است كه ما نه تنها بايد سپاهان را از پيش‌رو برداريم بلكه بايد قهرمان جام حذفي شويم.

وي افزود: به هر حال سپاهان تيم قدرتمندي است كه چون نتوانسته به مانند پرسپوليس عنوان سومي ليگ را بدست آورد، بدون شك هرچه در توان دارد را به ميدان آورده و نمي‌خواهد فاصله‌اي بين حضور چند ساله‌اش در ليگ قهرمانان آسيا ايجاد شود. فكر مي‌كنم موفقيت پرسپوليس در اين مسابقه تنها به همت بازيكنان بستگي دارد.

نيكبخت درباره شرايط پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا تصريح كرد: معتقدم شرايط ما بهتر از ديگر نمايندگان ايران در اين مسابقات است. لذا دليلي نمي‌بينم كه اين قدر انتقاد عليه عملكرد ما در ليگ قهرمانان بوجود آيد. پرسپوليس اكنون در گروهش دوم است و با توجه به شرايط بازي‌هاي باقيمانده مي‌توانيم با قدرت از گروهمان صعود كنيم.

نيكبخت پيرامون كسر از قرارداد بازيكنان، نيز گفت: صحبت‌هاي مختلفي در اين زمينه مطرح است كه من هم هنوز از تكليف نهايي آن بي‌اطلاع هستم اما، اميدوارم اين بحث خيلي سريع به طور كامل حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)