جمعه 23 اسفند (23:18)

مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عرب‌ها فوتبال را بهتر از قبل بازي مي‌كنند و ما تلاش مي‌كنيم با امتياز عربستان را ترك كنيم.

عليرضا واحدي نيكبخت  پيرامون بازي پرسپوليس با الشباب اظهار كرد: بازي بسيار سختي را در پيش داريم و الشباب را يكي از تيم‌هاي قدرتمند اين گروه مي‌دانيم.

وي افزود: با كسب يك برد برابر الشارجه نمي‌توان گفت كه پرسپوليس در ليگ قهرمانان متحول شده چرا كه هنوز به انجام بازي‌هاي بيشتري نياز است. معتقدم عرب‌ها فوتبال را بهتر از قبل بازي مي‌كنند و بدون وقت كشي در برابر حريفانشان حرفه‌اي كار مي‌كنند. آنها مي‌آيند كه با انجام بهترين بازي خود شانس صعودشان براي حضور در مرحله‌ي بعد را افزايش دهند.

وي درباره‌ي ديدار با الشارجه نيز خاطرنشان كرد: پس از اينكه سه گل را در يك نيمه به اين تيم زديم، بازيكنان بدون هيچ برنامه‌ي تاكتيكي به يك مرتبه عقب كشيدند و طبيعي بود كه بخواهند از اندوخته‌هاي خود محافظت كنند. مربيان دستوري براي عقب كشيدن نداده بودند و تقريبا اتفاقي اين حالت براساس روند بازي شكل گرفت. مطمئنا در بازي با الشباب بايد سعي كنيم ديگر چنين حالتي در تيم ما به وجود نيايد.

 

نيكبخت درباره حضور خليلي گفت : من در طول فصل گذشته رقابت نزدیکی با محسن خلیلی داشتم و وقتی او مصدوم شد کسی هم نبود که حس رقابت من را تحریک کند که با توجه به این موضوع وقتی آسیب دیدگی را پشت سر گذاشت من هم بهتر از قبل کار کردم و حتی روزی نیم ساعت بیشتر از بقیه تمرین می کردم تا به فرم ایده آل برسم و در این بازی هم مزد زحماتم را گرفتم.

بازيكن تيم پرسپوليس درباره وضعيت اين تيم اظهار داشت : تیم ما با این برد روزهای خوبی را آغاز خواهد کرد و شرایط خوبی برای دیدارهای آینده داریم، ناکامی های پرسپولیس به پایان رسیده و قدرت واقعی ما را در بازی با الشباب در عربستان خواهید دید چون دیگر به باخت فکر نمی کنیم و فقط می خواهیم ببریم.
نيكبخت در اظهار نظر خود درباره سرمربي جديد گفت : وینگادا مربی حرفه ای است و در این مدت هم خیلی خوب کار کرده، هدف اصلی او موفقیت در آسیاست و فکر می کنم ما با این مربی در لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوب کار کنیم و یکی از مدعیان اصلی باشیم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)