پرسپولیس نیوز : علیرضا واحدی نیکبخت می گوید امیدوار است فردا برای اولین بار یک اتفاق ویژه برای فوتبال ایران رخ بدهد و پرسپولیس و استقلال هر 2 در یک روز قهرمانی را جشن بگیرند.

در مورد 2 بازی حساس تیم های پرسپولیس و استقلال چه صحبتی داری؟

من بازیکن هر 2 تیم بودم بنابراین امیدوارم تو قطبی اصلی فوتبال ایران هر 2 فردا قهرمانی را جشن بگیرند و شادی را دوباره به مردم هدیه کنند. مردمی که به خاطر نتایج اخیر تیم ملی تا حدودی با فوتبال قهر کرده اند و دل و دماغ چندانی ندارند.

 

بیشتر توضیح می دهی؟

واقعا جالب است که پرسپولیس و استقلال هر 2 در یک روز می توانند قهرمان شوند. اتفاقی که برای اولین بار قرار است رخ بدهد ، یعنی امیدوارم رخ بدهد چون پرسپولیس و استقلال هیچوقت در یک روز قهرمان نشده اند.

 

حالا پیروزی این 2 تیم در یک روز چه سودی برای فوتبال ایران دارد؟

قهرمانی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی و لیگ برتر می تواند مردم را با فوتبال آشتی بدهد و همه دوباره به فوتبال روی خوش نشان بدهند. اگر این اتفاق بیفتد که احتمالش هم کم نیست ، یک اتفاق مثبت برای فوتبال ایران است.

 

فردا برای حمایت از پرسپولیس به آزادی می روی؟

من فردا تهران نیستم وگرنه خیلی دوست داشتم به ورزشگاه آزادی بروم و قهرمانی پرسپولیس را ببینم.

 

فکر می کنی پرسپولیس می تواند سپاهان را شکست بدهد؟

من از بازی با سپاهان در پرسپولیس هم خاطرات خوب دارم و هم خاطرات بد. خاطره خوبم قهرمانی دقیقه 97 لیگ برتر بود و خاطره بد از دست دادن قهرمانی جام حذفی که در ضربات پنالتی ناکام ماندیم و نتوانستیم قهرمان شویم.

 

شرایط استقلال را در اهواز چطور می بینی؟

این دیدار برای استقلال حکم بازی فینال را دارد. با پیروزی در این مسابقه استقلال هم انتقام بازی رفت را می گیرد و هم اینکه قهرمانی اش را مسجل می کند. در واقع پیروزی در این مسابقه دو سر برد برای آبی پوشان است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)