پرسپولیس نیوز : سرپرست ورزشگاه آزادی درباره نحوه بلیت فروشی در لیگ برتر فوتبال، گفت: به دلیل فسخ قرارداد سازمان لیگ با شرکت برهان مبین، بلیت فروشی در هجدهمین دوره رقابت لیگ فوتبال توسط خود تیم‌ها انجام خواهد شد.

فرهاد نیکوخصال با بیان این که ورزشگاه آزادی آماده برگزاری هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است، اظهار کرد: تمام مقدمات کار برای برگزاری هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی انجام شده است و روز پنج‌شنبه که اولین بازی رقابت لیگ صورت خواهد گرفت، تلاش کردیم میزبان خوبی برای برگزاری لیگ برتر فوتبال باشیم.

او گفت‌: یکی از مشکلاتی که برای آماده سازی ورزشگاه آزادی برای برگزاری لیگ برتر داشتیم، آماده‌سازی پارکینگ این ورزشگاه بود که متاسفانه پیمانکار قبلی  کار را رها کرده بود و رفته بود و در حقیقت پیمانکار مشخصی برای آماده‌سازی پارکینگ نداشتیم. در حال‌ حاضر  پیمانکار را مشخص کردیم و در حال آماده‌سازی کار پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی هستیم. ضمن این که سکوها، زمین چمن و سرویس‌های بهداشتی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و حتی جایگاه خبرنگاران را مشخص کرده‌ایم و هیچ مشکلی برای برگزاری هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نداریم.

سرپرست ورزشگاه آزادی ادامه‌ داد: سه زون غربی ورزشگاه آزادی  که ظرفیت سه هزار تماشاگر را دارد  از نظر ایمن سازی دچار مشکل بود که ما اعلام کردیم این سه منطقه از مدار خارج شود و بلیت فروشی در این مناطق صورت نگیرد. حتی به سازمان لیگ نیز اعلام کردیم که این سه زون شرایط خوبی برای حضور تماشاگران ندارد و مدت دو ماه زمان می‌برد تا کار ایمن‌سازی آن به پایان برسد. در سایر بخش‌ها مشکلی برای حضور تماشاگران  وجود ندارد.

نیکو خصال هم‌چنین درباره بلیت فروشی ورزشگاه آزادی برای حضور تماشاگران، اظهار کرد: طبق قانون بلیت فروشی بر عهده تیم‌هاست. البته در سال‌های گذشته بلیت فروشی یا توسط پیمانکار صورت می‌گرفت و یا بر عهده سازمان لیگ بود. در سال گذشته نیز سازمان لیگ به دلیل فسخ قرارداد با شرکت مبین که کار بلیت فروشی رقابت‌های لیگ برتر را انجام می‌داد، در هجدهمین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال این شرکت تعهدی برای کار بلیت فروشی ندارد و سازمان لیگ نیز مسوولیت بلیت فروشی را به تیم‌ها واگذار کرده است.

سرپرست ورزشگاه آزادی گفت‌: این که بلیت فروشی به صورت فیزیکی انجام شود و یا اینترنتی بستگی به نظر سازمان لیگ دارد. ضمن این که من تصور می‌کنم در این زمینه  باید باشگاه‌ها ساز و کار مناسبی را انجام دهند و کار بلیت فروشی را به شرکتی واگذار کنند که توانایی انجام کار را داشته باشد تا مشکلی در بلیت فروشی به وجود نیاید. ما آماده میزبانی هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هستیم و هیچ مشکلی برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها وجود ندارد. امیدوارم که میزبان خوبی برای هجدهمین دوره باشیم.

نیکو خصال در پایان در خصوص بازسازی این ورزشگاه و این  که چه زمانی دوباره کار بازسازی آزادی آغاز خواهد شد، اظهار کرد: این بستگی به اعتبارات دارد. به‌ هر حال در شرایط فعلی شرایط مالی خوبی بر سیستم دولتی حاکم نیست و ما توقع نداریم آزادی را در اولویت قرار دهند. هر زمانی که تزریق مالی به ورزشگاه آزادی صورت بگیرد ما نیز کار باز سازی را انجام خواهیم داد. تمام تلاش ما بر این است که در بخش ایمن‌سازی بهترین خدمات را به تماشاگران ارائه دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)