مرجع خبری پرسپولیس : در آستانه ديدارسرخپوشان مقابل سايپا تماسى با هادى نوروزى مهاجم پرسپوليس داشتيم. مهاجمى كه در فصل جديد تقريباً جاى ثابتى در تركيب سرخپوشان دارد. نوروزى در پاسخ به سؤالات ما جواب هاى جالبى داد. اگر مى خواهيد از صحبت هاى او باخبر شويد خواندن مصاحبه ذيل خالى از لطف نيست. با ما همراه باشيد:
• قبل از پرداختن به بازى سايپا كمى به عقب برگرديم. چرا پرسپوليس در بازى هاى اخيرش در نتيجه گيرى موفق عمل نمى كند؟
– درست است كه پرسپوليس آن طور كه بايد و شايد نتايج خوبى نگرفته اما شما نبايد بحث داورى و تأثير نامطلوب آن را در حداقل ۵ ۴، بازى ما بى تأثير بدانيد. اگر اين مشكلات وجود نداشت قطعاً نتايج بهترى براى ما رقم مى خورد. به هر حال اين بدشانسى هفته هاست گريبان تيم ما را گرفته و اميدواريم هرچه زودتر اين مشكلات برطرف شود.

• جدا از مسائل داورى به نظر مى رسد پرسپوليس با مشكلات فنى هم روبروست؟ مثلاً بارزترين آن ناهماهنگى تيم است.
– ناهماهنگى در اكثر تيم ها وجود دارد و مختص تيم ما نيست. به نظر من انگيزه و نحوه بازى تيم هاى مقابل در كار ما تأثير مى گذارد. مثلاً  همين ملوان. بازى فشرده ملوانى ها برنامه اصلى ما را به هم زد و تا خواستيم حريف را تحت فشار بگذاريم روى يك غافلگيرى و البته بهتر است بگويم اشتباه داور در اعلام خطا گل  خورديم. بعد هم براى جبران خيلى حمله كرديم و جدا از پنالتى اى كه روى مجتبى زارع اتفاق افتاد و داور آن را گرفت، پنالتى روى هوارمحمد كه توسط همه داوران مورد تأييد قرار گرفت ناديده گرفته شد. ما اگر در آن بازى زودتر به گل تساوى مى رسيديم گل دوم را هم به ثمر مى رسانديم.
• حالا يك سؤال تخصصى براى هادى نوروزى كه در اكثر بازى هاى اين فصل مهاجم نوك بوده .فكر مى كنى مشكل گلزنى پرسپوليس به چه دليل است؟
– شايد دليل اصلى اش اين است كه موقعيت هاى گل ما در طول نود  دقيقه كم است. وقتى اين حداقل موقعيت ها هم تبديل به گل نشود نگاه ها روى مهاجمان منفى مى شود. بعضى مواقع پيش مى آيد به خاطر كم تغذيه شدن خودمان مجبور مى شويم براى ايجاد موقعيت به عقب برگرديم و همين مسأله زهر خط حمله را كم مى كند. به اعتقاد من اين مشكلات مقطعى است و با مرور زمان حل خواهد شد.

• با نگاهى به امتيازات پرسپوليس در جدول افسوس براى امتيازات از دست رفته برايمان به وجود مى آيد. فكر مى كنى فاصله ۶ امتيازى پرسپوليس تا صدر جدول قابل جبران است؟

– درست است ما فرصت هاى زيادى را از دست داده ايم اما تا پايان نيم فصل فرصت جبران امتيازاتمان و رسيدن به صدر را داريم. انشاءالله وقتى به صدر رسيديم آن وقت ديگر آن را به هيچ تيمى نخواهيم داد.
• بازى با سايپا به عنوان تيمى كه هميشه مقابل پرسپوليس بازى هاى خوبى از خود به نمايش مى گذارد را چطور ارزيابى مى كنى؟
– ما بايد ثابت كنيم افت اخيرمان دليلى جز بدشانسى و برخى اوقات ناداورى ها ندارد. ما به لحاظ كادر فنى و بازيكن آماده شرايط خوبى داريم و مقابل سايپا با تمام قدرت و تلاش حاضر  مى شويم. تنها نگرانى ما در اين ديدار مواجه شدن با بدشانسى هاست. اگر بدشانس نباشيم و اسير اشتباهات داورى هم نشويم، مطمئن باشيد در اين بازى امتياز از دست نخواهيم داد و با كسب پيروزى و هر ۳ امتياز، هم نتيجه تلاش خودمان و كادر فنى را به خوبى خواهيم گرفت و هم اينكه هوادارانمان كه هفته هاست منتظر روزهاى خوب پرسپوليس هستند را از چشم انتظارى در مى آوريم.

• قول مى دهى در اين بازى براى پرسپوليس گلزنى كنى؟

– من تمام تلاشم را به كار مى گيرم تا بتوانم از موقعيت هايى كه در طول بازى نصيبم مى شود نهايت استفاده را ببرم و براى پرسپوليس موفق به گلزنى شوم. اميدوارم در اين بازى بتوانم تلاش همه اعضاى تيم را به نتيجه برسانم و پايم به گلزنى باز شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)