هادى نوروزى : ترسى از نيمكت نشينى در پرسپوليس ندارم
مرجع خبری پرسپولیس : هادى نوروزى مهاجم پرسپوليس طى اظهار نظرى گفت: پرسپوليس تيم بزرگى است و از بازيكنان بزرگى هم بهره مى برد، مطمئن باشيد كه درهفته هاى آتى تمام تلاشم را براى بازگشت به تركيب اصلى به كار خواهم گرفت.وى در مورد نيمكت نشينى اش تصريح كرد: تحمل اين وضعيت برايم سخت بود اما ترسى از اين نيمكت نشينى ندارم. او افزود: پرسپوليس تيم بزرگى است و از بازيكنان بزرگى هم بهره مى برد، مطمئن باشيد كه در هفته هاى آتى تمام تلاشم را براى بازگشت به تركيب اصلى به كار خواهم گرفت. وى در رابطه با دليل نيمكت نشينى اش در اين بازى گفت: بهتر است جوابگوى اين سئوال كادر فنى باشند اما من از هر لحاظ آماده بوده و شرايط بازى را داشتم.
از اين اتفاق اصلا ناراحت نبوده و از اين پس تلاشم را بيش از اين خواهم كرد. مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس همچنين در رابطه با تغييرات مكرر تركيب اين تيم خاطر نشان كرد: به هر شكل پرسپوليس تيم پرمهره اى است و فكر مى كنم اين حق سرمربى تيم باشد كه براى رسيدن به تركيب اصلى تيمش تغييراتى را در تيم خود ايجاد كند.
وى برد مقابل سايپا را فصل جديد موفقيت هاى پرسپوليس دانست و افزود: بسيار خوشحالم كه بعد از چند تساوى به يك برد با ارزش رسيديم. بازيكنان ما در اين ديدار زحمات زيادى كشيدند و در نهايت هم مزد برترى خود را گرفتند. وى گفت: خوشبختانه با كسب اين ۳ امتياز خود را به مدعيان نزديك كرديم تا در آينده بسياراميدوارتر بنگريم. با توجه به شرايط صدر جدول مطمئن باشيد كه به زودى خود را به صدر جدول خواهيم رساند.
نوروزى در واكنش به اعتقاد كارشناسان كه معتقدند تركيب پرسپوليس مقابل سايپا بهترين تركيب اين تيم از ابتداى فصل تا به اكنون بوده است عنوان كرد: من قبول دارم كه بازيكنان ما در اين ديدار بسيار سرتر از حريف خود بودند و اگر كارشناسان هم اين چنين عقيده اى دارند، به نظر آنها احترام مى گذارم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)