مرجع خبری پرسپولیس : هادى نوروزى را تا اينجاى كار مى توان پديده اين فصل پرسپوليس ناميد. كرانچار برخلاف مربيان فصل قبل اعتقاد زيادى به وى دارد. نوروزى توانسته در اين ۳ بازى جواب اعتماد به كرانچار را به خوبى بدهد و محسن خليلى را نيمكت نشين كند. با مهاجم جوان و آينده دار پرسپوليس گفت وگويى كوتاه انجام داديم كه در ادامه مى خوانيد:
پرسپوليس توانست اولين برد خودش را به دست بياورد راجع به اين بازى براى ما صحبت كن؟
بازى سختى را در زمين پاس انجام داديم. تيم پاس آمده بود تا ۳ امتياز اين بازى را به دست بياورد چرا كه آنها هم به اين نتيجه احتياج داشتند همان طور كه ديديد در طول بازى ما موقعيت زيادى داشتيم كه متأسفانه از دست رفت اما خوشحالم كه در نهايت توانستيم پيروز ميدان باشيم.

گل برترى را هم خودت به ثمر رساندى…!
كل بچه ها زحمت كشيدن و در نهايت توپ به من رسيد و توانستيم ضربه آخر را بزنم.


پرسپوليس اول گل مى زند و بعد گل مى خورد در اين بازى اول گل خورد و بعد پيروز شد نظرت در اين مورد چيست؟
بعد از گلى كه دريافت كرديم به خودمان آمديم و توانستيم نتيجه را به نفع خود تمام كنيم اما مطمئن باشيد كه ديگر چنين اتفاقى نمى افتد كه تيم ما بعد از دريافت گل به فكر جبران باشد چرا كه ما روز به روز هماهنگ تر مى شويم و نتايج خوبى را به دست خواهيم آورد.
چرا در بازى قبل ضعيف ظاهر شدى؟


عملكرد ضعيف من را به حساب خستگى ناشى از سفر تيم ملى بدانيد در بازى قبل كل بچه ها به نوعى سردرگم بودند اما همان طور كه قبلاً هم گفتم هر چه زمان بيشترى مى گذرد ما هم هماهنگ تر مى شويم به هر حال آنچه مسلم است روند پيروزى هاى ما تازه آغاز شده و از اين به بعد هيچ تيمى جلودار ما نخواهد بود.
جريان اختلافات بازيكنان با يكديگر چيست مى گويند بچه ها داخل زمين به بعضى ها پاس نمى دهند؟
چنين مسأله اى در تيم ما وجود ندارد من الان از زبان شما اين حرف ها را مى شنوم بچه هاى تيم رابطه خيلى خوبى با هم دارند و تمريناتشان را هم به نحو عالى انجام مى دهند.
نامت در ليست بازيكنان دعوت شده براى بازى با بحرين هم وجود داشت. مى توانى در تيم ملى موفق شوى؟
همان طور كه توانستم خودم را در پرسپوليس ثابت كنم همه سعى و تلاش خودم را به كار مى گيرم تا در تركيب تيم ملى هم بازى كنم و فقط به عنوان يك همسفر با كاروان تيم ملى به مسافرت نروم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)