مرجع خبری پرسپولیس : دو مصدوم اردوى سرخ ها كماكان به صورت اختصاصى و ويژه برنامه هاى تمرينى خود را دنبال مى كنند. هادى نوروزى يكى از مصدومان ارتش سرخ است اما اين اميدوارى را دارد كه با شروع بازى ها، به شرايط حضور در ميدان برسد.


• اوضاع و احوال چگونه است؟
– خدا را شكر! فعلا بد نيستم، هم تماشاگر تمرين بقيه هستم و هم اينكه خودم به صورت اختصاصى تمرين مى كنم. به هر حال شرايطم به گونه اى است كه بايد براى آغاز تمرين طبق نظر پزشك تيم كار كنم.

 

• هنوز معلوم نيست چه زمانى تمرين پر فشار خواهى كرد؟
– هر زمانى كه درد پايم به صورت كامل بخوابد. قبل از آن فيزيوتراپى،آب درمانى و وزنه بردارى كار مى كنم تا مراحل بهبودم تسريع شود و بعد از آن اجازه استارت تمرين پر فشار برايم صادر مى شود.

 

• دورى از تمرينات گروهى آزارت نمى دهد؟
– اذيت كه چرا. بالاخره مصدوميت و تحمل دورى از تمرين سخت است و براى هر ورزشكار و فوتباليستى بدترين خاطرات ورزشى اش محسوب مى شود اما چاره اى جز تحمل ندارم. اگر مى خواهم زود خوب شوم و بهبود و سلامتى ام را به صورت كامل به دست آورم، چاره اى ندارم جز اينكه صبور باشم و براى بازگشت زياد عجله نكنم با تمركز و انجام كامل برنامه هاى اختصاصى كه كادر پزشكى در برنامه ام گنجانده، مى توانم سلامتى ام را به دست آورم.

 

• حالا از وضعيت كلى تيم و شرايط اردو برايمان صحبت مى كنى؟
– خوشبختانه شرايط ايده آل و خوبى بر تيم حاكم است و شور و نشاط خاصى در اين اردو وجود دارد. مساله اى كه رنج مصدوميت را براى من كمتر مى كند همين است كه در كنار تيم و بچه ها هستم و مى بينم تيم در شرايط خوب و اميدواركننده اى به سر مى برد. به هر صورت اين اردو براى پرسپوليس خيلى خوب و موثر بود و مطمئن باشيد نتيجه فوق العاده آن را در شروع بازى هاى ليگ خواهيم ديد.

 

• پرسپوليس با شروع دوباره ليگ شرايط خاصى دارد و بازى هاى مهمى چون استقلال، استيل، سپاهان و … را پيش روى خود دارد. اين شرايط را چطور ارزيابى مى كنى؟
– پرسپوليس نشان داده در برابر تيم ها و حريف هاى نام دار و قدر بهتر كار مى كند و در بازى هاى سخت سربلند بيرون مى آيد.نمى دانم شايد مقابل حريفان ته جدولى يا بى نام و نشان بازيكنان انگيزه لازم را ندارند و مغرور مى شويم اما خدا را شكر تجربه نشان داده براى بازى هاى بزرگ تمركز لازم را داريم و اين بار هم به شما و همه هوادارانمان اطمينان خاطر مى دهم، مانور و هنرنمايى پرسپوليس از بازى مقابل ملوان شروع مى شود و تا پايان فصل با كسب عنوان قهرمانى ادامه مى يابد.

 

• به بازى با ملوان مى رسى يا نه؟
– آخرين بارى كه دكتر پايم را معاينه كرد خيلى از روند بهبودم راضى بود و آن را اميدوار كننده عنوان كرد. به هر حال با توجه به تعويق ۲ روزه بازى شرايط به نفع من شده و حالا شانس بيشترى دارم كه بتوانم تا بازى با ملوان به شرايط بازى برسم.

 

• راستى بازى تيم ملى را ديدى؟
– بله، پس از برد مقابل بحرين، تيم تغييرات زيادى داشت و شايد كمى اين مساله در هماهنگى تيم تاثيرگذاربود. ضمن اينكه با اخراج محمد نورى تيم ملى ۱۰ نفره شد تا كار يك مقدار سخت شود در مجموع نتيجه براى ما زياد راضى كننده نبوده اما مطمئن باشيد نتيجه اين بازى نمى تواند باعث شود تيم ملى از هدفى كه دنبال مى كند، دور شود. قهرمانى و موفقيت در جام ملت ها هدف اصلى و مهم ماست كه دلم روشن است آن را به دست مى آوريم.

 

•بازى تيم ملى ايران و برزيل سوژه اصلى اين روزهاى فوتبال ماست، در اين مورد صحبتى ندارى؟
– هر قدر ما در بازى هاى تداركاتى، حريفان بزرگ تر و صاحب نام ترى داشته باشيم، اين براى پيشرفت فوتبالمان مهم است. اين بازى هم قطعاً بازى مهمى براى ماست كه خاطره آن مى تواند سال هاى سال در ذهن مردم فوتبالدوست باقى بماند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)