مرجع خبری پرسپولیس : دربى پرهياهو و پرسروصداى پايتخت با تساوى به پايان رسيد كه نه سيخ بسوزد و نه كباب و تك امتياز اين ديدار نصيب سرخابى ها شود و روز از نو و روزى از نو! سؤال و پاسخ از دربى سوژه اى است كه از امروز تا بازى بعدى قرمز و آبى دنبال مى شود. در شرايطى كه مهاجم شماره ۲۴ سرخپوشان در اين ديدار حساس ۹۰ دقيقه در تركيب پرسپوليس حضور داشت،  سراغ او رفتيم تا از زبان هادى نوروزى مهاجم شمالى سرخ ها از اين ديدار بپرسيم. مهاجمى كه پنالتى پرسپوليس كه به تك گل سرخ ها در اين بازى انجاميد، روى او حادث شد و او معتقد است داور مى توانست يك پنالتى ديگر كه روى او اتفاق افتاد را به سود سرخ ها اعلام كند. هادى نوروزى مهاجم پرسپوليس در پاسخ به سؤالات ما چنين گفت. با ما همراه باشيد:
• دربى و باز هم تساوى! انگار اين طلسم ادامه دارد؟
– نمى دانم چرا باز هم مساوى شد! شايد اگر شانس با ما يار بود، اين بار مى توانستيم پيروز شويم اما اتفاقات و حادثه بازى به گونه اى رقم خورد كه در نهايت هر۲ تيم سهمى يك امتيازى از اين ديدار حساس و مهم براى همه داشتند.

• از روند و اتفاقات بازى صحبت مى كنى؟

– بازى بدى نبود. البته نيمه اول كار كمى گره خورده بود و ۲ تيم زياد نتوانستند برنامه هاى خود را در زمين پياده كنند اما در نيمه دوم بازى بهترى را شاهد بوديم و فكر مى كنم هواداران ۲تيم از نمايش تيم خود راضى بودند چون هم ۲گل در نيمه دوم شاهد بودند و هم اينكه بازى در اين نيمه پر از صحنه هاى جذاب و ديدنى بود. در مجموع فكر مى كنم بازى خوبى بود اما حيف كه برنده نداشت!

• تساوى اى كه در اين بازى رقم خورد عادلانه بود؟
– ما مى توانستيم برنده باشيم چون تقريباً تا ۲ ۳، دقيقه پس از گل پرسپوليس بازى دست ما بود و حاكم توپ و ميدان بوديم. اگر بعد از گل اول ما، داور پنالتى ديگرى كه براى ما اتفاق افتاد را مى گرفت ديگر جاى جبرانى براى استقلال باقى نمى ماند. نمى دانم شايد چون يك پنالتى براى ما گرفته شده بود تيم داورى از پنالتى ديگرى براى ما خوددارى كرد، در صورتى كه هيچ جاى دنيا اين طور نيست. ضمن اينكه در صحنه اى كه دروازه ما باز شد يكى از بچه هاى ما روى زمين افتاده بود و حريف به نوعى بازى جوانمردانه را رعايت نكرد. به هر حال انگار قسمت بود اين دربى هم با تساوى به پايان برسد.

• اين تساوى براى هيچ يك از هواداران ۲ تيم راضى كننده نبود چون تساوى در اين بازى براى همه خسته كننده شده!

– كاملاً مشخص بود كه نه استقلالى ها و نه پرسپوليسى ها از تساوى راضى نبودند اما هيچ تبانى يا برنامه اى براى تساوى ديگر در اين بازى نبود. شايد هيچ كدام از ۲ تيم دوست ندارند در اين ديدار بازنده باشند براى همين با احتياط محتاطانه كار مى كنند. انشاءالله در بازى برگشت طورى بازى مى كنيم كه بتوانيم با شكست دادن استقلال طلسم تساوى هاى دربى رابشكنيم.

• معضلى كه درست مثل بازى هاى قبل شاهد آن بوديم اين بود كه پرسپوليس درست مثل هفته هاى گذشته چند دقيقه بعد از گل دروازه اش را باز شده ديد. در اين مورد صحبت مى كنى؟

– واقعاً خودمان هم نمى دانيم علت اين مسأله چيست. قبول دارم كه ما بعد از گل زدن سردرگم مى شويم و چند دقيقه بعد از گلزنى خيلى راحت گل مى خوريم البته ما مدافعان و دروازه بانان خوبى داريم كه عملكردشان قابل قبولى است اما باز هم با اين معضل و مشكل مواجه هستيم. فكر مى كنم علت اصلى اين موضوع اين است تمركزمان را از دست مى دهيم وگرنه نه زود اشباع مى شويم و نه مشكلى به لحاظ دفاعى داريم.

• در مورد صحنه اى كه بعد از گل پرسپوليس در محوطه جريمه رقم خورد چه نظرى دارى؟

– به اعتقاد من در اين صحنه از نظر داورى ضربه خورديم و داور مى توانست پنالتى ديگرى براى ما بگيرد اما نمى دانم چرا پنالتى دوم براى ما گرفته نشد ضمن اينكه در صحنه پنالتى اول حداقل جريمه براى خطاى طالب لو يك اخطار بود اما داور از اين مسأله هم خوددارى كرد.

• عملكرد مدافعان استقلال و سازماندهى دفاعى اين تيم را در چه حدى ديدى؟

– به هر حال مدافعان استقلال مدافعان خوبى هستند كه توانسته اند عنوان بهترين خط دفاعى را از آن خود كنند و مقابل ما هم عملكرد خوبى از خود نشان دادند اما من در اين بازى در خط حمله پرسپوليس تك و تنها بودم و خيلى هم تلاش كردم موفق به گلزنى شوم اما شانس با من يار نبود.

• ۲ ، ۳ هفته اى است موفق به گلزنى نشده اى فكر مى كنى با اين روند از كورس ساير مدعيان آقاى گلى عقب بمانى؟

– شايد همين طور باشد اما قول مى دهم اين مسأله را در اين هفته پايان بدهم تا هم من بتوانم ساير مدعيان آقاى گلى را تعقيب كنم و هم بتوانيم پس از هفته ها رنگ پيروزى را ببينيم. به هر حال گلزنى در دربى برايم خيلى مهم بود اما حالا كه قسمتم نشد انشاءالله در بازى برگشت تلافى مى كنم.

• و پيش بينى ات از ديدار با مقاومتى كه در فصل جديد نمايش خوبى داشته است چيست؟

– فقط پيروزى و ۳ امتياز! اصلاً به كمتر از آن فكر نمى كنيم. ديگر تساوى بس است. خودمان هم از اين مسأله خسته شده ايم. انشاءالله با يك بازى خوب و تفاضل گل بالا موفق به شكست مقاومت خواهيم شد تا هم نتيجه تلاش خودمان و كادرفنى را ببينيم و هم اينكه هوادارانى كه برايمان سنگ تمام گذاشته اند را با رضايت تمام راهى منازل خود نماييم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)