پرسپولیس نیوز : سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس ضمن تاکید بر اینکه مزایده‌های استقلال و پرسپولیس نمایشی بوده است، گفت: وزارت ورزش و جوانان یا توان واگذاری نداشت یا از این دو سود می‌برد.

 سیدهادی حسینی با اشاره به بیهوده بودن مزایده های پرسپولیس و استقلال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به سرانجام نرسیدن روند واگذاری این دو باشگاه که در واقع باید آنها را تیم خواند نه باشگاه، از دو جنبه خارج نیست.

وی اضافه کرد: ابتد اینکه شاید دو وزارتخانه اقتصاد و ورزش، توان و انگیزه لازم برای واگذاری را ندارند و تحمیل واگذاری این دو تیم به وزارت صنعت کاملا صوری و نمایشی است، ‌یا اینکه این دو تیم سود و منفعتی برای وزارت ورزش دارند که این عایدی پنهان، اجازه به سرانجام رسیدن مزایده‌های سریالی را نمی‌دهد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس در ادامه تاکید کرد: دو تیم سرخابی به هیچ عنوان در تعریف اصولی و واقعی، در قالب واژه باشگاه نمی‌گنجند و بهتر است به جای باشگاه از کلمه تیم برای آنها استفاده کرد. اگر تصمیمی برای واگذاری اتخاذ شده، می‌توان آنرا در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری به سرانجام رساند، ‌مگر اینکه بحث دیگری در میان باشد.

حسینی با ذکر یک مثال به واگذاری و انتقال برخی از تیمهای باشگاهی فوتبال به شهرهای دیگر به رغم انتقادات فراوان اشاره کرد و افزود: چند سال قبل، پروژه انتقال برخی باشگاه‌ها به استان‌های مختلف مطرح شد و درعرض چند ماه تیم‌هایی مثال صبا به قم و پاس به همدان منتقل شدند.

وی که با خبرگزاری خانه ملت صحبت می‌کرد، یادآور شد: در آن زمان مخالفت‌های زیادی صورت گرفت و حتی برخی اسپانسرهای مالی با روی برگرداندن از این تیم‌ها، باعث افت و نزول آنها شدند، ‌اما رفته رفته این جریان قوت گرفت تا جائیکه امروز شاهد آن هستیم که بسیاری از استان‌های کشور در لیگ برتر و لیگ دسته یک و دو، تیمداری می‌کنند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس همچنین گفت: وزارت ورزش هم می‌توانست در مدت زمان کوتاهی با صدور اطلاعیه، کشف قیمت و واگذاری رسمی این دو تیم به بخش خصوصی به این قائله خاتمه دهد و باعث از دست رفتن یکسال و نیم زمان نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدهادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس درحالی اعلام می‌کند که شاید دو وزارتخانه اقتصاد و ورزش، توان و انگیزه لازم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپویلس را ندارند که پیش از برگزاری چهارمین مزایده فروش این دو باشگاه، بیش از ۱۷۵ نماینده مجلس با جمع آوری طوماری، مخالفت خود را با برگزاری مزایده‌ فروش سهام این دو باشگاه اعلام کردند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)