پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عملکرد این تیم را در لیگ برتر قابل قبول عنوان کرد.

هادی مهدوی کیا با اشاره به حضورش در کلاس‌های مربیگری با تدریس محصص اظهار داشت: این کلاس ها در سطح خوبی برگزار می شود و با تدریس مدرس توانمندی مانند آقای محصص این کلاس ها در سطح بسیار بالایی است. با وجود فشردگی برنامه های کلاس، شرایط خوبی را داریم و توانسته ایم از سطح کمی و کیفی از تجریبات او به خوبی بهره‌مند شویم.

پیشکسوت فوتبال در مورد تفاوت‌های دنیای بازی فوتبال و مربیگری تاکید کرد: این دو موضوع دو معقوله جدا از هم است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. با وجود سختی و مشکلات موجود در عرصه مربیگری باید به این موضوع اشاره کنم که مربیگری برای من از شیرینی ویژه ای برخوردار است و با عشق و علاقه ویژه ای مربیگری را ادامه می دهم. در این زمینه تلاشم بر این است که پله پله مدارج را طی کنم و در باشگاه خودمان (کیا) بهترین شرایط را داشته باشم.

مهدوی‌کیا درباره حضور دوباره مربیان خارجی در چرخه مربیگری در لیگ به خبرنگار برنا گفت: حضور مربیان خارجی در لیگ ایران می تواند رقابت مربیان را در سطح لیگ افزایش دهد. در همه جای دنیا درها برای ورود مربیان خارجی باز است و در ایران هم باید این روال وجود داشته باشد. حضور مربیان خارجی این حسن را برای فوتبال ما دارد که در رقابت مستقیم بین مربیان داخلی و خارجی فضای رقابتی خوبی ایجاد می شود.

هافبک سابق فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی در جام جهانی و امید صعود ایران به دور بعدی جام جهانی تصریح کرد: کارلوس کی روش در بازگشت دوباره خود با همان سبک و سیاق مورد انتظار همه تیم ملی را هدایت می کند و این موضوع در اردو و بازی های تدارکاتی اخیر تیم ملی کاملا مشهود بود. در این میان نباید انتظارات از تیم ملی در جام جهانی بالا برود. کی روش شوالیه نیست که بخواهد در این مدت معجزه کند. برای موفقیت در بازی های جام جهانی، تیم ملی نیازمند فاکتورهای زیادی است که یکی از مهم ترین آنها تجربه بازیکنان است اما این مورد تنها فاکتور مورد نیاز تیم ملی محسوب نمی شود.

بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص لیگ برتر و شرایط تیم گل‌محمدی در فصل جاری گفت: به نظر من لیگ برتر در مقایسه با ادوار قبلی پیشرفت خوبی داشته است. نگاهی کلی به تیم ها حاکی از حضور مربیان با کیفیت، بازیکنان خوب است که این موضوع سطح کمی و کیفی لیگ را بالا برده و در فصل جاری شاهد لیگ پویاتری بودیم. در مورد پرسپولیس هم باید به این موضوع اشاره کنم که این تیم در غیاب گل محمدی روی نیمکت هدایتش در دو هفته اول نتایج خوبی نگرفت اما کم کم وضعیت تیم خوب شده و با صدرنشینی فصل را پیگیری می کند و این روند خوب می تواند تا پایان فصل برای قرمزپوشان ادامه پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)