پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس حالا دیگر در ترکیب این تیم، به بلوغ فکری و تاکتیکی رسیده و البته در بازی‌های مهم، نقش بسزایی در نتیجه‌‌گیری تیمش داشته است.

حضور 7ساله هادی نوروزی در پرسپولیس، بهانه این مصاحبه است. هادی حالا دیگر در ترکیب این تیم، به بلوغ فکری و تاکتیکی رسیده و البته در بازی‌های مهم، نقش بسزایی در نتیجه‌‌گیری تیمش داشته است. او مسئول ارسال ضربات کاشته، جنگ اول در خط دفاع حریف و باز کردن کانال‌های عبوری در تیم است اما نمی‌داند باز هم در این تیم می‌ماند یا نه؟

 

تكليف چه شد؟ مي‌ماني؟
نمي‌دانم. هفته قبل يك نفر از سوي باشگاه با من تماس گرفت و گفت مي‌خواهيم با شما براي تمديد قرارداد مذاكره كنيم، من هم گفتم با افتخار برمي‌گردم ولي پس از آن، حتي يك پيامك هم ندادند. خودم هم به باشگاه رفتم اما چيزي مشخص نشد.

اين چه معنايي مي‌دهد؟
ببينيد، اولويت من پرسپوليس است و مي‌خواهم در اين باشگاه بمانم. دوست دارم باز هم پيراهن تيم محبوبم را بپوشم و به زمين بروم البته بحث مالي هم اهميت زيادي دارد ولي بايد در ابتدا بدانم آيا پرسپوليس مرا مي‌خواهد يا نه؟ اين موضوع برايم مهم‌تر است.

موضوع مذاكراتت با باشگاه گسترش فولاد چيست؟
به غير از اين باشگاه كه موضوع را رسانه‌اي كرد، چند باشگاه ديگر هم به صورت غير مستقيم و از طريق يكي از دوستانم در حال مذاكره هستند ولي من تا ثانيه‌هاي پاياني نقل و انتقالات منتظر پرسپوليسي‌ها مي‌مانم. دوست دارم فصل آينده هم براي پرسپوليس بازي كنم و به همين علت هرگز حتي براي يك دقيقه هم به صورت مستقيم با باشگاه‌هاي ديگر مذاكره نكردم. پرسپوليس خانه من است، كجا بايد بروم؟ اولين باشگاه من در ليگ ‌برتر همين‌جاست و دوست دارم تحت هر شرايطي در اين تيم بازي كنم.

برخي بازيكنان براي ماندن در پرسپوليس شرط گذاشته‌اند كه اين تيم بايد مدعي قهرماني باشد وگرنه نمي‌مانند؛ تو كه از اين شرط‌ها نداري؟
من عددي نيستم كه چنين حرف‌هايي بزنم. هيچ وقت هيچ شرطي براي باشگاه محبوبم نداشتم و هميشه در زمين، از جانم به خاطر پرسپوليس گذشتم. همين فصل را ببينيد كه چندبار مصدوم شدم. حتي در بازي با گسترش، پزشكان مي‌گفتند احتمالاً استخوان جمجمه‌ام شكسته است چون با سر و گردن به سمت توپ رفتم و به پاي گلر حريف برخورد كردم. پرسپوليس جايي نيست كه كسي بخواهد برايش شرط بگذارد، حتي يك ثانيه بازي در پرسپوليس هم افتخار است. شعار نمي‌دهم، در زمين ديديد كه عمل مي‌كنم. هميشه كمترين پول را گرفتم كه مداركش هم موجود است ولي تلاش كردم بيشترين بازي را داشته باشم. با اين حال هرگز ادعايي بابت كاپيتاني يا بزرگتري تيم نداشتم.

ماجراي مصاحبه برخي كه گفته‌اند پرسپوليس مدعي بسته نشود، قراردادشان را تمديد نمي‌كنند را كه شنيده‌اي؟
بله متأسفانه البته محسن بنگر به خوبي در اين مورد صحبت كرده بود ولي من مي‌گويم هر كس كه چنين نظري دارد، نبايد در پرسپوليس بماند. ما بايد افتخار كنيم كه در دوره‌اي، صاحب پيراهن پرسپوليس بوديم نه اينكه منتظر بستن يك تيم مدعي باشيم. قبلاً بازيكناني كه مي‌خواستند به پرسپوليس بيايند، طلب پول ميلياردي داشتند و حالا مي‌گويند تيم بايد مدعي قهرماني شود. اين هم مدل جديد عقد قرارداد با پرسپوليس است.

فصل قبل براي همه پرسپوليسي‌ها بد بود؛ آن اتفاقات را فراموش كرده‌اي؟
بله، فصلي را پشت ‌سر گذاشتيم كه تقريباً هر روزش كابوس بود اما در اين مدت، همه چيز را فراموش كرده‌ايم. از هواداران هم مي‌خواهم لطف كنند و اتفاقات گذشته را فراموش كنند. ما در هيچ تورنمنتي خوب نبوديم و فقط دو دربي را برديم كه اگر در آنها هم شكست مي‌خورديم، فاجعه رخ مي‌داد. پيروزي در دربي‌ها شايد مرهمي بر زخم پرسپوليس باشد.

از مديريت باشگاه خبري نداري؟
نه من هم از طريق دوستان خبرنگارم به دنبال گرفتن خبر از اين ماجرا هستم.

گفته مي‌شود شايد امير عابديني به پرسپوليس برگردد؛ چه نظري در اين مورد داري؟
اطلاع دقيقي از اينكه چه كساني قرار است بيايند، ندارم اما در مورد شخصيت عابديني مي‌توانم صحبت كنم. او مديري كاربلد است كه 7 سال قبل و در باشگاه داماش تهران، مدير من بود. مثل پدر با همه بازيكنان رفتار مي‌كرد و همه ما ارادت خاصي به او داشته و داريم. باعث افتخار است مجدداً با ايشان كار كنم اما با اين حال نمي‌دانم تغيير و تحولات به چه شكل خواهد بود.

شما مي‌گوييد هر كسي كه مي‌‌آيد فقط پول بياورد، قبول داري؟!
به خدا مشكل اصلي پرسپوليس اصلاً مسائل مالي نيست، هزاران مشكل ريز و درشت داريم. اصلاً ما به كنار، هواداران نگران آينده باشگاه هستند. يك نفر بايد به آنها جواب بدهد. گناه اين هواداران چيست؟ ما نه پول مي‌خواهيم نه امكانات و نه هيچ چيز ديگر، اصلاً اگر بد هستيم از پرسپوليس مي‌رويم ولي با نگراني هواداران چطور كنار مي‌آيند. نمي‌دانم موضوع مديريت باشگاه چيست و چه ماجرايي به وجود مي‌‌آيد ولي به خدا قسم هرجا كه مي‌رويم، مردم ما را سؤال و جواب مي‌كنند. آنها مي‌خواهند بدانند بر سر پرسپوليس چه مي‌‌آيد. من كه كاره‌اي نيستم در اين مورد حرف بزنم ولي مي‌گويم آقايان بايد به فكر طرفداران تيم ما هم باشند. كدام باشگاه در اوج مشكلات خود، بيش از 120 هزار تماشاگر را به ورزشگاه مي‌كشاند؟

تو فكر مي‌كني پرسپوليس چطور بايد آماده ليگ بعدي شود؟
من در حدي نيستم كه در اين خصوص صحبت كنم اما تصورم اين است پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و هميشه بزرگ مي‌ماند. اميدوارم مشكلاتش حل شود و ما در ليگ بعدي بتوانيم بهترين باشيم. با حل مشكلات ساده از جمله همين تمديد قراردادها، مي‌شود به تيم كمك كرد. هر كسي كه به تيم مي‌‌آيد هم بايد بداند پرسپوليس با تمام باشگاه‌هايي كه تا قبل از اين بوده، تفاوت دارد. همين‌ها را قبول كنيم، پرسپوليس دوباره به روزهاي اوجش برمي‌گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)